Filmavond favorieten | Weekly Mission

  • 29 April 2024
  • 7 reacties
  • 95 × bekeken
Filmavond favorieten | Weekly Mission
Badge +11
  • Community Manager
  • 174 reacties

Er gaat niets boven een goede film om te ontspannen na een lange dag. Maar met zoveel keuzes, wat kies je dan? Deze week delen we onze must-watch films. Van de tranentrekker die je hart raakte tot de actiefilm waarbij je op het puntje van je stoel zat. Welke film raad jij aan en waarom? Sharing is caring! 🎥


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

The greatest showman

 

Zelf vindt ik dit echt een super gave film, met een ijzersterk verhaal. Ik heb hem zelf denk ik al 20x gezien en hij staat bij mij echt bovenaan mijn favorieten.

Hugh Jackman Dance GIF by 20th Century Fox Home Entertainment

Reputatie 5
Badge +5

Hachi: a dog's tale, blijft emotioneel

Reputatie 7
Badge +7

Interstellar geniet ik nog iedere keer van. En het ziet er allemaal zo realistisch uit. De manier hoe ze door de ruimte vliegen en nieuwe planeten ontdekken. De vader-dochter band is zo mooi😊.  

 

 

Reputatie 2
Badge +2

The Maze Runner😯.

Hij is spannend.

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik raad de film home aan. Het is een animatie film met een schrik en een traan maar ook heel grappig😊

Reputatie 2
Badge +2

de Kingsman fims the secret service en the golden circle - oof toch een van de beste death scenes aller tijden imo 

Badge +2

Murder on the orient express

 

Een film met een goed lopend verhaal, met spanning en een echt mysterie en als je goed oplet kan je voor het einde van de film het mysterie zelf al oplossen.

Reageer