Skip to main content

Engelse stemacteur van Riddle Rosehearts uit de Disney Twisted Wonderland anime heeft mijn print gesigneerd

• January 25, 2026
  • 3 reacties
  • 12 × bekeken

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Gisteren heb ik een Twitch stream bijgewoond waarin Paul Castro Jr. de Engelse stemacteur van Riddle Rosehearts uit Disney Twisted Wonderland The Animation: Episode Of Heartslabyul mijn Riddle print live signeerde terwijl hij een van Riddle's zinnen '’I want a 'Yes housewarden!' '’ voluit opnieuw zei als Riddle terwijl hij aan het signeren was.

Voor degene die het niet weten, Riddle Rosehearts is gebaseerd op de Hartenkoningin van de Disney klassieker Alice In Wonderland en een van de zeven slaapzaalleiders van Night Raven College. Hij runt de Heartslabyul slaapzaal.

Ik keek al een tijd hiernaar uit, ook aangezien ik de laatste tijd niet heel lekker in mijn vel zit om eerlijk te zijn (in verband met werk) dus dit heeft mijn hele jaar weer wat opgebeurd. Riddle's stemacteur is in tegenstelling tot Riddle zelf erg aardig (wat best ironisch is) en probeert echt de tijd te nemen voor zijn fans wat ik waardeer. Daarnaast heeft hij mijn Twitchnaam meermaals laten vallen in zijn streams (3 stuks tot zover) sinds een tijdje wat ik geweldig vind.

Hij is de tweede stemacteur van wie ik nu een print heb. Mijn eerste was die van Neil Newbon, beter bekend als Astarion uit Baldur's Gate 3 waar mijn zus voor in de rij heeft gestaan tijdens Heroes Dutch Comic Con Wintereditie 2025. Die van Paul Castro Jr. heb ik gelukkig online weten te bemachtigen!

3 reacties

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Wow, wat ontzettend gaaf dat je zijn handtekening nu ook hebt! Kan me Voorstellen dat je daar al een tijdje naar uitkeek, en fijn dat je dat goed gedaan heeft!

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Wow, wat ontzettend gaaf dat je zijn handtekening nu ook hebt! Kan me Voorstellen dat je daar al een tijdje naar uitkeek, en fijn dat je dat goed gedaan heeft!

Dat is het zeker, kan niet wachten tot de print hier is vanuit Amerika en ik hem in kan gaan lijsten. Afhankelijk van de grootte hang ik het of ergens aan mijn muur, of het gaat mijn kast in vol met Disney Twisted Wonderland merch; van Tamagotchi tot manga en ga maar zo door. Vanaf vandaag ga ik proberen Overblot Malleus Draconia te krijgen in de Japanse game op de mobiel met Engelse ondertiteling.

Hopelijk dat Jacob Carlson (de Engelse stemacteur van Malleus Draconia uit dezelfde anime) ook een live Twitch signeersessie gaat houden ergens binnenkort. Zou gaaf zijn als ik ook zijn handtekening weet te scoren.

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Dat is het zeker, kan niet wachten tot de print hier is vanuit Amerika en ik hem in kan gaan lijsten. Afhankelijk van de grootte hang ik het of ergens aan mijn muur, of het gaat mijn kast in vol met Disney Twisted Wonderland merch; van Tamagotchi tot manga en ga maar zo door. Vanaf vandaag ga ik proberen Overblot Malleus Draconia te krijgen in de Japanse game op de mobiel met Engelse ondertiteling.

Hopelijk dat Jacob Carlson (de Engelse stemacteur van Malleus Draconia uit dezelfde anime) ook een live Twitch signeersessie gaat houden ergens binnenkort. Zou gaaf zijn als ik ook zijn handtekening weet te scoren.

Het zou echt enorm gaaf zijn als je ook zijn handtekening zou kunnen scoren, ik wist eigenlijk niet dat ze dergelijke online signeersessies deden, ik hoop dat het je lukt, leuk als je het wil delen als het zover is!🙂