Skip to main content

Een vraagje voor de concertgangers💃

• 21 februari 2025
  • 2 reacties
  • 101 × bekeken

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties

Als ik hier op de community rondkijk, zie ik vaak berichten van mensen die naar concerten gaan. Iedereen heeft zo zijn eigen reden om een kaartje te kopen: de muziek zelf, de uitstraling van de artiest, de visuele show, de zangkwaliteiten, de dans, noem maar op. Er zijn super veel factoren die een concert speciaal✨️ kunnen maken.

Als ik zelf naar een concert ga is het in eerste instantie natuurlijk wel voor de muziek. Maar soms ga ik ook wel omdat de vibes daar bijvoorbeeld heel goed zijn of omdat er tijdens de show veel wordt gedanst. Zo ben ik afgelopen dinsdag naar een concert geweest van Tinashe. Nu vind ik haar muziek sowieso ook wel leuk maar het was vooral haar optreden en haar dansers die het echt een heel goed concert maakten. Zelf hou ik er dan ook enorm van wanneer er bij een concert goed en hard wordt gedanst.

Ik ben benieuwd wat voor andere mensen een reden is om naar een concert te gaan. Is het alleen de muziek of ook iets anders? Let me know!😁

2 reacties

Brittx0548
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 269 reacties
  • 21 februari 2025

Ik ben Afgelopen november naar Dotan geweest (voorprogramma Luca Fogale) en in december naaf Meau geweest (voorprogramma Jet van der Steen). Aankomende mei ga ik ook weer naar Dotan (voorprogramma nog onbekend)

Ik ga vooral om te genieten van de muziek van de artiest(en) en van de sfeer. Ook doe ik dit om een beetje uit mijn comfortzone te gaan (ben eigenlijk niet van het uitgaan, ben meer van thuis zitten met een serie ofzo) maar verrassend genoeg vind het leuk om te doen. Waar het kan, probeer ik ook een praatje te maken met anderen, heb 2x gevraagd of mensen mij willen helpen met het maken van een foto en heb een x geholpen bij het zoeken van een kluisje, de interactie was een beetje een drempel maar toch fijn dat ik dat heb gedaan.

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 25 februari 2025

Wat leuk! Jij gaat zo te horen dus ook regelmatig naar concerten😆

Concerten zijn inderdaad ook super goed om te socializen. Je merkt toch al snel dat je een klik hebt met andere fans omdat je iets met elkaar gemeen hebt. Ik ben ook wel eens alleen naar concerten geweest maar ik was uiteindelijk nooit alleen omdat ik makkelijk in gesprek raakten met andere. De meeste mensen zijn gelukkig vaak lief en open bij concerten. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen