Skip to main content
Contributer
July 1, 2023

dutch anime content !?

• July 1, 2023
  • 15 reacties
  • 296 × bekeken

Dont ask me why… maar ik vind het maar gek dat er niet 1 iemand is die volledig anime gerelateerde  onderwerpen bespreekt.  

Of ben ik de enige die er naar gaat kijken ? 

what are all of you’re thought??

laat me je mening achter 

thankss… <3

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Burningsbug350
Supercharger
July 4, 2023

ik kijk veel naar de isekai genre en OP mc.

mijn favoriete anime zijn Overlord en That Time I Got Reincarnated as a Slime.

maar als je houd van OP mc dan moet ik wel zeggen dat Wisemans Grandchild is echt een aanrader.

Jelte
Socializer
August 15, 2023

je bent niet de enige hier, Ik zelf kijk voornamelijk de seizoen anime. Op het moment vooral mushoku tensei en Zom 100. Ik kijk zelf ook zo nu en dan ook oude anime. Een van mijn favoriete is Touch uit de jaren 80 en Uresei Yatsura.

Zelf lees ik ook af en toe eens een manga of lightnovel, maar dat zit nog niet zo in mijn ritme.

Wat zijn jouw favoriete animes?

Jelte
JoeySoup
Legend
August 17, 2023

Weet niet of Aggretsuko onder anime valt, maar ik vind dat echt zo’n leuke serie!! Verder kijk ik niet veel anime, omdat ik er niet altijd even goed de aandacht erbij kan houden :,) Wel ben ik een superfan van Vocaloid (al is dat geen anime natuurlijk) en lees ik erg veel manga!! Mijn favoriet is Komi can’t Communicate (ik heb helaas alleen het eerste deel omdat ik de rest nergens kan vinden) maar ook het werk van Junji Ito vind ik echt briljant!!

Charlotte
Genius
August 17, 2023

Ik heb alleen de films van studio Ghibli gekeken en Hunter X Hunter :)

The risk I took was calculated but man, am I bad at math.
Myth
August 21, 2023

Ik kijk attack on titan nu voor de 3e keer, ik heb de manga ook al 2 keer gelezen maar het blijft leuk. de anime is bijna klaar maar het verhaal is ontzettend leuk.