Skip to main content

De perfecte ontspanning na een lange dag

• 12 februari 2025
  • 2 reacties
  • 55 × bekeken

Lexepex
Forum|alt.badge.img+2

“He's smart. He's lovable. He's Dexter Morgan, America's favorite serial killer, who spends his days solving crimes and his nights committing them.”

Laatst had ik een zware schooldag, waarin ik veel opdrachten en leesstof voor thuis kreeg. Het paste wel, ik had genoeg tijd, maar de dag zelf was erg taai. Toen ik naar huis ging met een hoofd vol verplichtingen, herinnerde ik me dat ik nog even wilde ontspannen. Ik kijk op het moment Dexter, een spannende serie die draait om een forensisch bloedspatanalist bij de politie in Miami. Wat de mensen om hem heen niet weten, is dat hij een dubbelleven leidt: ’s nachts is hij een seriemoordenaar die zijn drang om te doden stuurt door zich aan een strikte morele code te houden. Hij richt zich eigenlijk alleen op echte criminelen en moordenaars die aan de politie kunnen ontsnappen, een soort anti-hero dus.

Ik ben nu bijna bij seizoen 7 van de 8 en ik vind het heerlijk om mijn drukke dag af te ronden met een goede serie of film. Hebben jullie ook zo’n go-to serie na een lange dag?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 12 februari 2025

ja 😂 Brugklas, dat is voor mij al drama genoeg. 

nee, maar ff serieus, Dexter klinkt toch wel als vrij zware kost, of valt dat mee? ikzelf ben na een lange dag (waar overigens niks mis mee is want anders verveel ik mij de hele dag stierlijk en komt er ook geen brood op de plank) toch wel toe een aan wat hersenloos knallen, in een game, of op tv/internet/streaming. of muziek maken, niet dat dat persé “hersenloos” is maar wel iets waarbij ik niet veel hoef na te denken en gewoon op gevoel/gehoor bezig ben. 

Lexepex
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 13 februari 2025

Ik snap je punt, Dexter is misschien een beetje intens, maar het verhaal en de daarbij behorende drama heeft een kalmerende werking op me. Als ik aan het gamen zet ik altijd iets op wat ik of al gezien heb, of ik niet echt hoef te volgen. Het is altijd fijn om op de achtergrond iets te horen! Zonder achtergrondgeluid voelt het gewoon een beetje te stil.😅

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen