Skip to main content

Cosplay maatje gezocht voor eerst Dutch Comic Con aankomende juni!

• May 15, 2025
  • 3 reacties
  • 155 × bekeken

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Hoi hoi, ben al een tijdje niet echt actief geweest hier maar ik heb een vraag aan iedereen die aan cosplayen doet:

Dit jaar wil ik dolgraag voor het eerst gaan cosplayen (Ruggie Bucchi van de mobiele game Disney Twisted Wonderland) en ik vroeg mij af wie het leuk zou vinden om zich bij mij aan te sluiten 20 juni.

Het is mijn eerste Dutch Comic Con namelijk dan en ik vind het nogal spannend om helemaal alleen te gaan. Maar ja, hopelijk dat er iemand interesse heeft, dan weet ik of ik een ticket moet kopen ja of nee. Ik ben aan het overwegen een heel weekend (preview night + zaterdag en zondag) of alleen de preview night te gaan.

Opmerking: Zorg voor je eigen ticket alsjeblieft en stuur me een bericht of reageer hieronder als je interesse hebt!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat niemand echt lijkt te reageren op mijn topic en voorstel…

Hoe dan ook ik heb inmiddels een ticket voor mezelf gekocht en geclaimd voor de preview night (15:00 tot 21:00), leek mij het beste aangezien ik voor het eerst ga cosplayen en mezelf niet wil laten overrompelen in een keer. Het is nu alleen nog wachten op echt alles van mijn cosplay en zoals het er nu naar uit ziet zal ik hopelijk alles voor 20 juni binnen hebben.

Mocht er dus nog iemand tijd en zin hebben zich vrijdag 20 juni 2025 bij mij aan te sluiten voor Heroes Dutch Comic Con, laat het dan alsjeblieft z.s.m. weten! Dan kan ik hier rekening mee houden namelijk.

Affie
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • May 23, 2025

Hoi, Wat leuk dat je voor het eerst naar Dutch Comic Con gaat! Ik kan me voorstellen dat het wat spannend is in je eentje. Ik moet wel zeggen dat ik vaker heb gehoord dat mensen alleen zijn gegaan. De meeste mensen daar zijn erg open en toegankelijk dus als het goed is zal je gemakkelijk met andere mensen in contact komen daar. Ik hoop dat je het erg naar je zin zult hebben!

Groetjes,

Affie

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Hoi, Wat leuk dat je voor het eerst naar Dutch Comic Con gaat! Ik kan me voorstellen dat het wat spannend is in je eentje. Ik moet wel zeggen dat ik vaker heb gehoord dat mensen alleen zijn gegaan. De meeste mensen daar zijn erg open en toegankelijk dus als het goed is zal je gemakkelijk met andere mensen in contact komen daar. Ik hoop dat je het erg naar je zin zult hebben!

Groetjes,

Affie

Dankjewel en ik denk het wel.