Black Mirror

  • 6 June 2023
  • 8 reacties
  • 71 × bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Zijn jullie ook benieuwd naar seizoen 6 van black mirror? hoop dat het beter wordt dan seizoen 5 

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Heel erg benieuwd! Ik vind het zelf een hele goeie serie, ben echt heel erg benieuwd hoe dit seizoen zal zijn, ze hebben er wel een mooie tijd voor genomen om hem te maken dus belooft denk het wel wat. Vond jijzelf seizoen 5 wat minder? Ik vond hem toen opzich wel leuk/goed maar vooral heel erg kort. 

Reputatie 3
Badge +7

Ja ik vond seizoen 5 de minste maar wel leuk, en jammer dat het zo kort was. Maar de 5 nieuwe afleveringen in de trailer leken heel cool dus denk dat het wel een goed seizoen wordt. Ik ben het meest benieuwd naar Beyond the sea denk ik maar ze leken allemaal zo cool. Welke ben jij het meest benieuwd naar?

Reputatie 3
Badge +7

Moeilijke vraag, ze leken mij allemaal wel interessant. Maar ik denk toch dan Loch Henry, ben benieuwd wat het verhaal daarvan is. 

Reputatie 3
Badge +7

@Katpower Jaa ik ook die leek mij ook heel vet. Over een of andere moordenaar. Ik ben ook wel een beetje biased omdat Aaron Paul in Beyond the sea zit. 😅

Reputatie 3
Badge +7

Ah, snap ik, heb ik ook altijd met acteurs dat ik sneller een film ga kijken wanneer die specifieke acteur/actrice erin speelt. Die acteur is van Breaking Bad toch? Die serie heb ik altijd wel willen kijken maar nooit de tijd voor genomen op één of andere manier.

Reputatie 3
Badge +7

Jaa die van breaking bad, uss callister had ook 2 breaking bad acteurs er in. Die gast die op het einde heel gemeen deed en "I'm the king of space!" Zei was ook Aaron Paul en nu krijgt hij een serieuze rol in black mirror :D

Reputatie 3
Badge +7

Ah, snap ik, heb ik ook altijd met acteurs dat ik sneller een film ga kijken wanneer die specifieke acteur/actrice erin speelt. Die acteur is van Breaking Bad toch? Die serie heb ik altijd wel willen kijken maar nooit de tijd voor genomen op één of andere manier.

Hoe vond je het nieuwe seizoen?

Reputatie 3
Badge +7

Hey, zag je berichtje nu pas 😅. Ik vond het een heel leuk seizoen, wel anders dan de vorige seizoenen voor mijn gevoel, dit seizoen waren er wat meer gericht op fictie en de andere wat meer in mijn optiek war mogelijk nog wel zou kunnen gebeuren. Mijn favoriet was toch wel Joan is awful, grappig en ook wel wat freaky omdat het me eigenlijk niet zou verbazen als het ooit echt zou gebeuren 😅. Wat vond jij er van?