Zentangle

  • 12 June 2022
  • 7 reacties
  • 129 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hey iedereen!

Gisteravond hadden wij een meeting van de creaclub. We gingen met een klein gezellig groepje aan de slag met de Zentangle. In een eerder topic van Rochella kun je hier meer over lezen.                            Het leek mij leuk om wat resultaten hiervan te posten.                                                                                      Ik wist op voorhand ook niet wat een Zentangle was en zo zie je maar: je kunt altijd nieuwe dingen leren.  Vandaag ook weer aan de slag gegaan. :)  

Groetjes! 

1

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hey, gisteren was ik er ook bij met de Zentangle avond. Het was erg leuk want je kon zelf bedenken wat je ging doen met Zentangle. Ik ben erg tevreden met het resultaat!

Reputatie 7
Badge +14

Super tof, wat hieruit is gekomen ik ben benieuwd naar het aankomende crea event!

Reputatie 4
Badge +5

@Diego 

Het is de bedoeling om op zondag 19 juni(wel vaderdag!) weer een meeting te houden. Tijd 19-20 en we gaan samen(dacht ik) een gedicht schrijven over eenzaamheid.  Iedereen mag aansluiten als je het leuk vind :) We doen elke keer wat anders.

Reputatie 6
Badge +9

Super mooie resultaten!

Jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn, hopelijk lukt het me wel om de volgende keer aan te sluiten! 😊

@Bo19 en @Vera wat zijn ze ontzettend gaaf geworden hey!! 👌👌👍 Echt heel leuk gedaan! 😊😊

 

Die van mij is bijna af dus die komt er ook nog bij te staan binnenkort! 👌

 

Reputatie 2
Badge

Hoihoi, hier ook iemand die mee deed, had een beetje veel gedaan waardoor overtrekken met pen nog niet was gelukt, maar dit is mijn resultaat.

Ook super leuk om jullie resultaten te zien, mooi gedaan iedereen!

Reputatie 4
Badge +5

Leuke resultaten!