Wall of art

  • 3 October 2023
  • 7 reacties
  • 190 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal! Meestal zie ik mensen hier voorbijkomen met creatieve hobby's en ik dacht bij me eigen laten eens aan elkaar werken zien waar we trots op zijn! Zo maken we een topic pagina met mooie werken, ik ben benieuwd!

Dit is War van de game Darksiders waar ik wel een paar maanden aan heb gewerkt!


7 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Wat een leuk idee om kunst te delen! Ik teken heel veel, met allerlei materialen.
Dit heb ik digitaal getekend, met mijn tekentablet :)

Reputatie 2
Badge +3

Wauw Tara, ziet er goed uit! Kei mooi hoe je de diepte hebt weergeven en de texturen! Ik vind je kleurgebruik ook iets mooi zachts hebben 😊

Reputatie 2
Badge +2

Wauw Tara, ziet er goed uit! Kei mooi hoe je de diepte hebt weergeven en de texturen! Ik vind je kleurgebruik ook iets mooi zachts hebben 😊

Dankjewel! Jouw tekening is ook echt mooi! Er zitten zo veel details in en je hebt de duistere sfeer heel goed weergegeven.

Reputatie 4
Badge +5

Ik maakte op een punt digitale wallpapers. Dit zijn een paar van mijn favorieten (het zijn 4 afbeeldingen, dus hopelijk valt het niet onder spam oid. Het heb al een tijdje niet meer gedaan, maar het was altijd leuk om mee bezig te zijn.

Reputatie 3
Badge +4

Leuk idee :D dit is iets anders dan wat er tot nu toe is laten zien maar dat is vast oke hahaha.

Ik ben er niet heel goed in maar dit zijn 2 miniaturen waar ik redelijk trots op ben.

Reputatie 2
Badge +3

Wow echt kei mooi wat er bij is gekomen!

@Robster, mooi dat je zoveel diverse werken hebt! De figuren komen echt mooi over en het kleurgebruik is precies goed! De derde afbeelding heeft wel echt een mooi detail dat er die zwarte streep over de rode cirkel heen zit, echt gaaf!

@Nugget, dit mag er zeker bij! Gaaf hoe je dat zwart over het rode laat lopen bij de eerste figuur! Niet heel goed? Je hebt de kleurgebruik en details bij die tweede toch heel netjes gedaan hoor! Zijn dit toevallig Warhammer figuren (ik ken het toevallig)?

Reputatie 3
Badge +4

Dank je @Verafire ! ik waardeer je compliment enorm :D en ja het is inderdaad warhammer!
Ik zit nu 2 jaar in de hobby (Voornamelijk 40k) en het is heel leuk om te doen. Ik ben recentelijk verhuist (uit huis yeyeyey) dus het duurde even voor ik al me hobby spullen weer klaar had staan maar nu heb ik een hele kamer dedicated aan mijn hobby!
Btw je War tekening is echt 12/10 love the sword en zijn shoulderpads 

Reageer