Skip to main content

Verhaal schrijven met telkens 1 woord

• May 11, 2022
  • 130 reacties
  • 983 × bekeken

Toon eerste bericht

130 reacties

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met kleuters die houden van kipnuggets. Karel heeft door treinvertraging de oma die ondersteboven heeft gedanst gekidnapt. Vervelend om dat gemist te hebben. Alle schoenen staan bovenop de gitaarkoffer in Maastricht , Centrum waar het momenteel onweert en liefde in zit. Akkers stromen over de pizzeria. Ananaspizza's zijn op gelukkig wel krokante sappige alsmede gefrituurde sprinkhanen. Daarom bekijk ik Enzo Knol dagelijks. Wat ik ook plezierig vind, desondanks zoek ik dansende puppy's. Samen met oma's die

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • January 25, 2026

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met kleuters die houden van kipnuggets. Karel heeft door treinvertraging de oma die ondersteboven heeft gedanst gekidnapt. Vervelend om dat gemist te hebben. Alle schoenen staan bovenop de gitaarkoffer in Maastricht , Centrum waar het momenteel onweert en liefde in zit. Akkers stromen over de pizzeria. Ananaspizza's zijn op gelukkig wel krokante sappige alsmede gefrituurde sprinkhanen. Daarom bekijk ik Enzo Knol dagelijks. Wat ik ook plezierig vind, desondanks zoek ik dansende puppy's. Samen met oma's die bakken

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met kleuters die houden van kipnuggets. Karel heeft door treinvertraging de oma die ondersteboven heeft gedanst gekidnapt. Vervelend om dat gemist te hebben. Alle schoenen staan bovenop de gitaarkoffer in Maastricht , Centrum waar het momenteel onweert en liefde in zit. Akkers stromen over de pizzeria. Ananaspizza's zijn op gelukkig wel krokante sappige alsmede gefrituurde sprinkhanen. Daarom bekijk ik Enzo Knol dagelijks. Wat ik ook plezierig vind, desondanks zoek ik dansende puppy's. Samen met oma's die bakken en

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met kleuters die houden van kipnuggets. Karel heeft door treinvertraging de oma die ondersteboven heeft gedanst gekidnapt. Vervelend om dat gemist te hebben. Alle schoenen staan bovenop de gitaarkoffer in Maastricht , Centrum waar het momenteel onweert en liefde in zit. Akkers stromen over de pizzeria. Ananaspizza's zijn op gelukkig wel krokante sappige alsmede gefrituurde sprinkhanen. Daarom bekijk ik Enzo Knol dagelijks. Wat ik ook plezierig vind, desondanks zoek ik dansende puppy's. Samen met oma's die bakken en rollator

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met kleuters die houden van kipnuggets. Karel heeft door treinvertraging de oma die ondersteboven heeft gedanst gekidnapt. Vervelend om dat gemist te hebben. Alle schoenen staan bovenop de gitaarkoffer in Maastricht , Centrum waar het momenteel onweert en liefde in zit. Akkers stromen over de pizzeria. Ananaspizza's zijn op gelukkig wel krokante sappige alsmede gefrituurde sprinkhanen. Daarom bekijk ik Enzo Knol dagelijks. Wat ik ook plezierig vind, desondanks zoek ik dansende puppy's. Samen met oma's die bakken en rollator gymnastiek