Skip to main content
Diego
Community Coördinator
Community Coördinator
May 11, 2022

Verhaal schrijven met telkens 1 woord

• May 11, 2022
  • 133 reacties
  • 1051 × bekeken

Heyy heeyy,

De meeste hebben mijn topics vast al eens voorbij zien komen, zo niet check dan vooral even;

Hoe oud is de persoon boven je

&

Tellen van 1 tot 1000

Meestal zijn ze erg gemakkelijk en kan iedereen er aan bijdragen. Ook vandaag dus, we gaan met z'n allen een verhaal schrijven door er telkens maar één woord aan toe te voegen. 

Ik zal beginnen met het eerste woord, het woord waar we mee beginnen is:

Hallo

​De bedoeling is dat je je eigen woord, plakt achter de eerder geschreven tekst.

Houdt het netjes en geschikt voor alle leeftijden, ongewenste reacties worden verwijderd. 

133 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Moderator
January 19, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer

Nice to meet you :)
Enthusiast
January 20, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs

Vince
Master
February 17, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️
Cat
Moderator
February 17, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen

Join Us Community gaat stoppen! Je kan bij Here I Am terecht ter vervanging. Dit is een Discord community voor eenzame jongeren tussen de 16 - 30 jaar. Of je nu actief contacten zoekt of eerst alleen even mee leest, iedereen is welkom! Je vind ons op google: hereiam.nu
Vince
Master
February 17, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️
𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Moderator
February 24, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat

Vince
Master
February 24, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️
MarcMulder
Niet meer actief
Niet meer actief
February 29, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend.

Marc
Vince
Master
March 10, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️
𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Moderator
March 10, 2024

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we