Skip to main content
Rochella
March 11, 2022

Schilderbijeenkomst

• March 11, 2022
  • 13 reacties
  • 219 × bekeken

Hallo allemaal,

Het lijkt mij leuk om eens met een groepje (online) een Bob Ross instructie video (of van een andere schilder) na te maken en kijken wat bij iedereen het resultaat is. Als het goed is zijn er vast wel afleveringen te vinden met Nederlandse ondertiteling (Bob Ross spreekt Engels) maar wellicht dat we ook een andere schilder kunnen kiezen. 

Iedereen mag meedoen (als hij/zij lid is van deze groep). En je moet zelf voor de materialen zorgen (denk aan verf, kwasten, canvas). 

Dus, wie doet er mee? En wanneer zouden jullie kunnen? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Hero
April 21, 2022

Hey Iedereen, 

ik zou ook graag mee willen doen! 

Groetjes ;)

:) Bo
Floris
Genius
April 22, 2022

Ik vind het een leuk idee, maar ben dan jarig dus heb het dan een beetje druk.

Misschien de volgende keer.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
Rochella
RochellaAuteur
May 21, 2022

Hey iedereen. Vanavond gaan Bo en ik een creatief uurtje houden via zoom. Mochten jullie je willen aansluiten dan hoor ik het graag (graag even of mijn naam vermelden of een privé berichtje sturen). Het is om 19u tot ongeveer 20u, kan iets uitlopen.

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!