Skip to main content

Lights, camera, action! 📸 Deze week gaan we los met fotografie. Of je nu een pro bent met een dure camera of gewoon je telefoon gebruikt, het gaat om het vangen van dat perfecte moment. Deel je mooiste foto's, je grappigste snaps of die ene foto waar je super trots op bent. Laat ons zien hoe jij de wereld vastlegt door jouw lens. Ready, set, capture! 📷✨

Deze recent gemaakt met mijn telefoon. De zonsondergang op het hoogste punt van Brabant en een Ooievaar op een paal op de terugweg. 

Afgelopen zaterdag mijn favoriete band gezien. Wat een plezier heb ik daar beleefd. De bandnaam is Behemoth uit Polen. 

Een van de gaafste foto’s vind ik, die ik heb gemaakt tijdens het urban exploring.

De bovenste 2 zijn in Albanië gemaakt. Die salamander kon ik aanraken. De zonsondergang was toen we weer naar het appartement terug gingen en de waterval is in Bosnië de kravica watervallen 

Gister avond bij het sterren kijken✨️

Pas geleden op vakantie geweest met de camera 🙂 bij Le-Mont-Saint-Michel, Normandië, Frankrijk 🇫🇷

Helaas heb ik een tijdelijke telefoon en daar staan niet mijn beste foto’s op zeg maar.

Wel vanmorgen in Apeldoorn klein rondje gefietst. Gemaakt met een iPhone 8 en niet eens met mijn canon 5d.

Dus het maakt inderdaad niet uit wat je gebruikt wees creatief met wat je hebt!!

Als iemand ook helemaal weg is met alles met het thema “beeld” stuur me ff een berichtje!

museum jaarkaart mensen ook helemaal leuk!

Fijne avond!

Reageer