Ik maak zeep

  • 31 October 2023
  • 3 reacties
  • 85 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Wellicht een hobby die je niet vaak voorbij ziet komen, en zeker niet iets wat je een man al gauw ziet doen.
En dat is namelijk dat ik zeep maak! Dit houdt in dat ik zeepblokken maak met natuurlijke producten.

Dit is ontstaan uit 2020 omdat ik samen met mijn moeder en oma een workshop zeep maken ging doen. Het is zo goed bevallen dat we dit nog steeds doen, maar dan op eigen houtje! Binnenkort gaan we zelfs op de markt staan om het te verkopen. 

Voor mij persoonlijk heb ik heel veel aan mijn eigen producten, want ik heb zelf een huidziekte genaamd Psoriasis en deze zeep is goed voor mijn huid omdat er geen parfum in zit. 

Je kunt het zo gek niet bedenken met geuren. Van Rozenmarijn tot Sinasappel, en zelfs met koffie verwerkt in de zeep! 

Wat vind jij van mijn hobby?
 

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Johan :) 

 

 

Tof dat je een nieuwe hobby hebt ontdekt door een workshop te volgen. Ik ken zelf wel meer mensen die dat ook doen en dan de eigen gemaakte zeep verkopen via sociale media platform. 

Dit is niet echt een hardloper maar puur hobby wat ik van deze mensen begreep. mijn eerste Ex vriendin deed het ook. Maar deze spreek ik helaas niet meer omdat deze nu in het buitenland woont. 

Badge

Wat leuk! 

Reputatie 5
Badge +6

Wat een leuke hobby! Is het moeilijk of tijdrovend om zeep te maken?

Reageer