Fotografie Meetup

  • 24 October 2023
  • 6 reacties
  • 221 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal 👋

Ik heb heel wat hobbyfotografen voorbij zien komen in allerlei voorstel topics. Ik vroeg mij af of jullie het leuk zouden vinden om aanstaande zondag (29 oktober) aan te sluiten bij een fotografie meetup. Bij voorkeur voor mensen van ±25 jaar en ouder. Het idee was om met een groepje van Join-Us de NS-wandeltocht Utrechtse Heuvelrug te gaan lopen als het weer het een beetje toelaat. Bij slecht weer gaan we naar een indoor locatie, ook in omgeving Utrecht. We hadden het idee om dan naar de botanische tuinen van de Universiteit Utrecht te gaan. Maar als jullie andere leuke ideeën hebben voor locaties in die omgeving, zijn die natuurlijk nog van harte welkom. Niets staat nog vast. 

Geïnteresseerd? Stuur mij gerust een pm (met ook je Discord ID. Dan voeg ik je toe in onze fotografiegroep).

Fijne avond!


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

lijkt me wel leuk, fotografie is ook mijn grootste hobby maar je zit nu indd beetje met het weer 😅

Vandaar dat we ergens binnen willen gaan fotograferen als het weer te slecht wordt 😀

 

Nog even terugkomend op mijn eerste bericht: tijd en locatie staan nog open. Het hoeft dus niet in omgeving Utrecht te zijn. De locatie is nog bespreekbaar in de Discordgroep. Dat zullen we gaan bekijken aan de hand van waar iedereen vandaan komt.

 

(het lijkt erop dat ik mijn eerste bericht niet kan aanpassen, dus dan maar zo :D )

Reputatie 4
Badge +3

Vandaar dat we ergens binnen willen gaan fotograferen als het weer te slecht wordt 😀

 

Nog even terugkomend op mijn eerste bericht: tijd en locatie staan nog open. Het hoeft dus niet in omgeving Utrecht te zijn. De locatie is nog bespreekbaar in de Discordgroep. Dat zullen we gaan bekijken aan de hand van waar iedereen vandaan komt.

 

(het lijkt erop dat ik mijn eerste bericht niet kan aanpassen, dus dan maar zo :D )

ik zou nog wel een keer naar radio kootwijk willen, misschien is dat wel leuke locatie :)

Badge +1

Klinkt leuk! En ook lekker dichtbij 😲

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn. Ik zal jullie zo toevoegen aan de groep 👍

Als er nog meer geïnteresseerden zijn, hoor ik het graag. Het lijkt toch nog best mooi weer te worden morgen 🙂

Reageer