Creatieve mensen?

  • 4 April 2024
  • 23 reacties
  • 228 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hey allemaal,

Ik vroeg me af of er misschien wat mensen hier zijn die net als ik, gek zijn op tekenen/schrijven/andere creatieve bezigheden? :) Lijkt me superleuk om in contact te komen met andere creatieve mensen en elkaars werk te zien enzo! :D


23 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hey! Ik ben bezig met mijn eigen wereld aan het schrijven, en hou erg van tekenen en kleuren :). Je kan me hier of op discord berigten els je dat leuk vind. Groetjes!

Reputatie 2
Badge +4

Hey! Ik ben bezig met mijn eigen wereld aan het schrijven, en hou erg van tekenen en kleuren :). Je kan me hier of op discord berigten els je dat leuk vind. Groetjes!

Hoi Indra,

 

 

Een eigen wereld schrijven, wat houdt dat dan precies in? Is het dan zo dat je een wereld bedenkt, die je gebruikt als achtergrond voor je eigen verhalen? Klinkt iig wel boeiend vind ik.

 

Groetjes,

 

 

Joshua

Reputatie 2
Badge +2

Hey, ja klopt ik bedenk dat zelf (met inspiratie van dingen om me heen). En daar zet ik mijn karakters en verhaal in :)

Reputatie 2
Badge +4

Hey, ja klopt ik bedenk dat zelf (met inspiratie van dingen om me heen). En daar zet ik mijn karakters en verhaal in :)

Hoi Indra,

 

 

Dat klinkt erg leuk en interessant. Ik zou er graag meer van willen weten, is het goed als ik je een privébericht stuur?

 

 

Groetjes,

 

 

Joshua

Reputatie 2
Badge +2

Ja hoor :) lijkt me gezellig. Groetjes 

Reputatie 5
Badge +5

Hey leuk om te lezen! Ik ben niet per sé creatief, maar wel graag creatief bezig. Soms maak ik diamond paintings (moet wel weer even de motivatie vinden om hier mee bezig te gaan), kleuren vind ik leuk :)

Reputatie 1
Badge +4

Ik doe Diamond painting en haken

Reputatie 5
Badge +5

hey! ik ben ook graag creatief bezig, meestal is dit wel digitaal. ik maak graag characters, animaties en meer! ik vind het ook wel leuk om cadeautjes voor anderen zelf te knutselen, zoals kaartjes bijvoorbeeld!

Badge

Heey! Wat maak je zoal dan?  Ik hou erg van tekenen en schilderen. Ik ben aan het leren nog, en vaak weet ik niet wat ik wil maken. Ook schrijven in de zin van gedicht/rijm vind ik leuk om te doen. Als je contact wil, stuur me maar een berichtje ;)

Reputatie 3
Badge +3

Hello @Sunflower 

ik doe met creativity veel manga tekenen ik wil er ook mijn werk van maken

greetings

Woo-Jin

Reputatie 1
Badge +2

Hi @Sunflower,

Mijn creatieve bezigheid is het naaien van kleding en kostuums en af en toe ben ik aan het tekenen. 

Reputatie 2
Badge +3

Hey! Ik ben bezig met mijn eigen wereld aan het schrijven, en hou erg van tekenen en kleuren :). Je kan me hier of op discord berigten els je dat leuk vind. Groetjes!

Ohh wat gaaf!! :D Wat teken je vooral? :) 

Reputatie 2
Badge +3

Hey leuk om te lezen! Ik ben niet per sé creatief, maar wel graag creatief bezig. Soms maak ik diamond paintings (moet wel weer even de motivatie vinden om hier mee bezig te gaan), kleuren vind ik leuk :)

Diamond paintings maken is toch wel lekker creatief als je het mij vraagt :D Heel gaaf!! En kleuren is idd zo relaxt he :) 

Reputatie 2
Badge +3

Ik doe Diamond painting en haken

Ohh wat gaaf! Heb echt zo veel bewondering voor mensen die goed kunnen haken, ik vind het zo moeilijk haha

Reputatie 2
Badge +3

hey! ik ben ook graag creatief bezig, meestal is dit wel digitaal. ik maak graag characters, animaties en meer! ik vind het ook wel leuk om cadeautjes voor anderen zelf te knutselen, zoals kaartjes bijvoorbeeld!

Oh wat gaaf!! Ik hou ook echt heel erg van digitaal tekenen en characters ontwerpen!! :D Wat voor animaties maak je vooral? :) 

Reputatie 2
Badge +3

Heey! Wat maak je zoal dan?  Ik hou erg van tekenen en schilderen. Ik ben aan het leren nog, en vaak weet ik niet wat ik wil maken. Ook schrijven in de zin van gedicht/rijm vind ik leuk om te doen. Als je contact wil, stuur me maar een berichtje ;)

Ik hou heel erg van personages ontwerpen, kleding ontwerpen en doodles maken :) Gaaf dat je gedichten kan schrijven, lijkt me zo moeilijk!! 

Reputatie 2
Badge +3

Hello @Sunflower 

ik doe met creativity veel manga tekenen ik wil er ook mijn werk van maken

greetings

Woo-Jin

Dat is echt heel gaaf!! Vind het superleuk om manga te lezen, dus altijd leuk om mensen te zien die er ook een passie voor hebben :) Wat voor genres ben je van?

Reputatie 3
Badge +3

Hey allemaal,

Ik vroeg me af of er misschien wat mensen hier zijn die net als ik, gek zijn op tekenen/schrijven/andere creatieve bezigheden? :) Lijkt me superleuk om in contact te komen met andere creatieve mensen en elkaars werk te zien enzo! :D

buiten lezen doe ik ook diamond painting en borduren

Reputatie 7
Badge +7

Jaaaa, ik ben erg gek op haken. Lekker op de bank serie aan, en haakwerkje erbij heerlijk! 😄

Badge

Heyy ik ben ook bezig met leren haken :)

Badge

Hoii,

Ik hou ook van tekenen, al doe ik het niet vaak meer door onzekerheid, haha! Andere dingen waar ik creatief mee bezig ben zijn stippen, (tunisch) haken, diamond painting en vlinders prepareren😊

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben best wel creatief als ik het over mezelf mag zeggen. Ik doe niet echt veel aan knippen en plakken, wel teken ik af en toe. Maar over te algemeen zie ik mezelf meer creatief bezig zijn met de computer. Zo maak ik dingen in Indesign en Photoshop voor m'n werk. Ook moet ik regelmatig creatieve oplossingen bedenken voor dingen. Zo kan de klant bijvoorbeeld zeggen ik wil X hebben op een flyer. En dan moet ik gaan verzinnen hoe ik dat ga vormgeven. 

Trouwens ik lees dat een aantal hiervan doen aan diamond painting. Heb ik ook geprobeerd, maar heb ik toch niet het gedult voor haha 

Hoi,

Ik doe graag tekenen en modelbouw :)

Reageer