Skip to main content
Sunflower
Legend
April 4, 2024

Creatieve mensen?

• April 4, 2024
  • 23 reacties
  • 311 × bekeken

Hey allemaal,

Ik vroeg me af of er misschien wat mensen hier zijn die net als ik, gek zijn op tekenen/schrijven/andere creatieve bezigheden? :) Lijkt me superleuk om in contact te komen met andere creatieve mensen en elkaars werk te zien enzo! :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

23 reacties

Rachelle
Rookie
April 9, 2024

Hoii,

Ik hou ook van tekenen, al doe ik het niet vaak meer door onzekerheid, haha! Andere dingen waar ik creatief mee bezig ben zijn stippen, (tunisch) haken, diamond painting en vlinders prepareren😊

Yuna
Legend
April 10, 2024

Ik ben best wel creatief als ik het over mezelf mag zeggen. Ik doe niet echt veel aan knippen en plakken, wel teken ik af en toe. Maar over te algemeen zie ik mezelf meer creatief bezig zijn met de computer. Zo maak ik dingen in Indesign en Photoshop voor m'n werk. Ook moet ik regelmatig creatieve oplossingen bedenken voor dingen. Zo kan de klant bijvoorbeeld zeggen ik wil X hebben op een flyer. En dan moet ik gaan verzinnen hoe ik dat ga vormgeven. 

Trouwens ik lees dat een aantal hiervan doen aan diamond painting. Heb ik ook geprobeerd, maar heb ik toch niet het gedult voor haha 

Less upsetti more spaghetti XD
April 10, 2024

Hoi,

Ik doe graag tekenen en modelbouw :)