Skip to main content

Als je nu kon teleporteren…

• February 1, 2026
  • 4 reacties
  • 28 × bekeken

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+7

Stel je voor dat je niet hoeft te plannen, geen koffers hoeft te pakken en geen uren onderweg bent. Geen tickets, geen files, geen vertragingen. Je sluit even je ogen… “vingerknip” en je staat ergens anders.

Misschien is het een plek waar je vroeger gelukkig was, of juist een plek waar je nog nooit bent geweest maar altijd al over fantaseert. Een rustig strand waar je alleen het geluid van de zee hoort. Een drukke stad vol lichtjes en mensen. Of gewoon ergens dichtbij: bij iemand die je mist, op een plek waar je je veilig voelt, of even weg van alles wat nu in je hoofd zit.

Het hoeft niet groots of spectaculair te zijn. Soms wil je niet vluchten, maar gewoon even ademen, opladen of jezelf terugvinden.

Vraag:

Waar zou jij nu naartoe willen  teleporteren als dat zou kunnen,  En waarom juist daar?

4 reacties

Sterre_
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • February 1, 2026

Mooie vraag ​@patjevoordesfeer !

Ik denk dat ik me dan eventjes naar de Malediven heen en terug zou teleporteren. Gewoon even ervaren hoe het is om in zo’n huisje op het water te zitten en te genieten van de zee en de zon.🏊🏻🌅 Ik hoef er overigens niet lang te zijn. 😄

Welke plek is dat voor jou?

Mitchell2002
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • February 1, 2026

ik denk dat ik dan naar australie zou gaan

Of gewoon een mooie plek waar niks of niemand is

En ff relaxen in me eentje 

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoii Patjevoordesfeer, ik zou dan graag willen telefoneren naar mijn vakantie naar de Balkan of 1 van mijn concerten waar ik ben geweest. Dit waren beide momenten waar ik heel blij was, ook met mooie en speciale personen en dat koester ik. Groetjes Britt 

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • February 1, 2026

Patjevoordesfeer ik zou dan teleporteren naar Las Vegas of Monaza in de pits tijdens een F1 weekend.