Skip to main content

Mickey 19 omgeving provincie Utrecht

• 3 oktober 2022
  • 5 reacties
  • 130 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi allemaal,

Mijn naam houd ik nog even privé, maar hier mag je me Mickey noemen. :) Ik ben 19 jaar en woon in de provincie Utrecht. Ik ben afgestudeerd onderwijsassistent, maar op dit moment heb ik geen idee of dit wel iets voor mij is… 

In het weekend ga ik graag naar mijn oma of mijn neefjes, maar ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen om mee te kunnen kletsen. (online en misschien later ook wel offline)

Mijn hobby is lezen, op dit moment lees ik de Helen Grace serie van m.j. Arlidge, maar ik hou van super veel verschillende genres. Tips zijn altijd welkom!😀

Eerlijk gezegd vind ik het best wel spannend om dit nu te plaatsen, maar toch wil ik het is proberen:). 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Ik woon toevallig ook in die provincie en ben ook afgestudeerd als onderwijsassistent. 

Een van mijn hobby's bestaat uit lezen dus als je nog tips nodig hebt vraag maar raak via een privéberichtje!

Lees je graag in het Nederlands of in het Engels? Welke genres vindt je zoal leuk? 

Doe je nog iets anders naast lezen?

Floris
Forum|alt.badge.img+14
  • Genius
  • 228 reacties
  • 4 oktober 2022

Hallo Mikey welkom op de community. We hebben ook een Discord server vanuit de Community. 

Zo join je onze Discord! | Join Us Community (join-us.nu)

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 4 oktober 2022

Hi welkom! 
Wat leuk om te lezen dat je de stap genomen hebt om je voor te stellen. Hopelijk krijg je een beetje leuke reacties en kan je gemakkelijk de draai vinden. 

Hoe komt het dat je twijfels of de studie/vervolgstap bij je past?

ik ben ook bezig met die boekenreeks! Wat vind je ervan?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 5 oktober 2022

Hii, 

Oh wat leuk dat je die boeken ook leest! Ik vind ze echt super. Ik lees nu deel 5, naar bed naar bed. Wat vind jij ervan en welk boek lees jij nu?

Mijn studie was opzich wel leuk, maar ik vond de stages echt een drama. Het is lastig uitleggen maar het was altijd een soort van ongemakkelijk ofzo.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 5 oktober 2022

@Mickey Heel slecht maar ik zit nu dus weer in het eerste boek. Ik was de draad een beetje kwijt na een lange tijd niet lezen, dus ben opnieuw begonnen. Ik vind het echt goede boeken die je zo wegleest. 

Kan je uitleggen op welke manier ongemakkelijk of blijft dat moeilijk uit te leggen. Een tip; stages zijn vaak anders dan werk. Ik had na mijn stage ook zoiets of ik wel wilde werken in deze sector. Maar heb nu inmiddels wel mijn draai gevonden. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar wilde het wel even zeggen :) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen