Skip to main content

Vriendschap

• 2 oktober 2022
  • 3 reacties
  • 58 × bekeken

Helena-lodge
Forum|alt.badge.img

Hoi Allemaal, Ik ben Helena ik ben 17 jaar(bijna 18) en ik woon in de buurt van Den Haag, ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen en vriendschappen opbouwen. Lijkt het je leuk? Stuur me vooral een berichtje!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 oktober 2022

Hi welkom! 
Leuk dat je jezelf voorstelt! Ik denk dat je hier goed zit, want er zitten hier best wat mensen die uit de buurt komen. Ik ben er zelf eentje van! We hebben ook de in woon Zuid-Holland groep, misschien is het leuk om daarbij aan het sluiten 😊

Zou je iets met ons willen delen over wat jouw hobby’s zijn en/of wat je zoal in het dagelijks leven doet? 

Helena-lodge
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 2 oktober 2022

Hoi Naoomi,

Ja leuk ik ga ook wel even kijken in de Zuid Holland groep!     

Ik vind het leuk om te tekenen,film kijken,erop uit gaan,een drankje doen en mensen te helpen. Ook doe ik 2 keer in de week aan vrijwilligerswerk dat is op dinsdag bij een knutselclub aan de Escamplaan en donderdag sta ik achter een bar als barista bij muziekcafe Popradar

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 oktober 2022

@Helena-lodge gezellig! Misschien komt er nog een activiteit waarbij je het leuk vind om aan te sluiten. Iemand had ook een topic over een avondje Scheveningen. Of heb je wellicht een leuke activiteit in gedachten. 

Wat voor films kijk je zoal? En lekker druk in een week, het klinkt wel leuk! Wat kan ik mij voorstellen bij het muziekcafé, want dat klinkt ook wel als een leuk iets. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen