Skip to main content

Voorstellen Jerloow 18 omgeving Nijmegen

• 6 september 2022
  • 9 reacties
  • 143 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey 

Ik ben een jonge van 18 jaar en vroeg me af of iemand misschien zin had om een keer mee te gaan in de natuur. Ik doe zelf namelijk natuurfotografie. Het lijkt me leuk om een keer samen met iemand te gaan fotograferen hoeft niet op een professioneel niveau natuurlijk. In de buurt van Nijmegen of als je zelf nog een mooi gebied weet misschien daar een keer foto's te maken. En als meer je ding is ondertussen gewoon te wandelen omdat ik dat veel doe onder het fotograferen. Zou het dus leuk vinden als iemand een keer zin heeft om mee te gaan of eventueel gewoon alleen maar wandelen kan eventueel als je honden ook leuk vind met mijn hond er bij (zwarte labrador retriever van 6 jaar) of in natuur of Nijmegen stad chillen is ook altijd gezellig.

Groetjes jerloow

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 7 september 2022

Hey @Jerloow,

Ik geloof dat er genoeg mensen in de buurt zijn die dezelfde interesses delen als jij!

Hoelang fotografeer je al graag? En waar is deze interesse vandaan gekomen?

Groetjes,

Anwar

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 7 september 2022

goeie morgen Anwar,

Ja klopt alleen vaak zijn ze 50+ en was benieuwd of er ook mensen zijn die zin hebben om mee tegen. die miss jonger zij dan 50 ofz.

Ik doe fotografie al denk ik 8 jaar ofz ik weet niet helemaal precies wanneer en op een soort van oke niveau al ongeveer 2,5 jaar (niet voor zelfpromotie ofz hoor maar mocht je benieuwd zijn m'n insta is i_l_b1234) en doe natuur vooral vogels fotograferen.

Groetjes jerloow

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 7 september 2022

Hi welkom! 

Ik zie dat je de fotografieclub inmiddels gevonden heb! Wat leuk! Ik ben druk bezig om een datumprikker op te zetten voor een meeting waar meerdere mensen interesse in hadden. Alleen door vakanties op het werk is het er nog niet echt van gekomen. 
Misschien vind je het leuk om aan te schuiven! 

Heb je misschien een foto van jouw hond? Vind dat altijd leuk om te zien. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 7 september 2022

Ja, alleen mag niet op open account delen omdat hij therapie hond is wat inhoudt dat die van hulp hond is maar maar één dag per week aan het werk is, en rest van de week dus bij ons thuis gewoon huishond is. dus mag helaas niet en bestanden zijn vlm te groot voor join us. sorry 😔

Maar lijkt me wel leuk om keer mee te doen als kwa datum ook lukt

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 7 september 2022

Dat is geen enkel probleem! Je moet zeker geen dingen doen die niet kunnen. Dat soort honden zijn wel altijd heel interessant als je ziet hoe dat in zijn werk gaat. Heel mooi!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 7 september 2022

Ja thanks, ik kan als je leuk zou vinden wel bijvoorbeeld in discord en insta als bijlage sturen want dan is privé en vlm kan de bestand grote daar wel in. Alleen mag je dan niet delen of online zetten op insta ofz, maar ik mag wel sturen in privé bericht vandaar.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 7 september 2022

ik stuur je wel even een privébericht ^^

Kriezors2003
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 9 oktober 2022

Hey @Jerloow

Ik houd ook van fotografie en wandelen 

Ik ben 19. 

Dus we kunnen misschien een keer afspreken als je wilt 

Vind je t goed dat ik je een privébericht stuur?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 9 oktober 2022

Hee @Jerloow 

Welkom op de community. Wat leuk dat je dat doen. Ik heb vroeger voor foto’s gemaakt van de horizon. Vooral als ik op vakantie was in Portugal deed ik dat vaak. Ik heb een mooi van de ondergaande zon die vindt ik erg mooi. Ik kan even zoeken of ik die kan vinden als je dat leuk vinden.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen