Skip to main content

gezellig afspreken

• 27 augustus 2022
  • 5 reacties
  • 174 × bekeken

Forum|alt.badge.img

hey allemaal!

ik zoek mensen van rond de 18 die zin hebben om regelmatig leuke dingen met elkaar te doen! ik heb nu een tussenjaar, en wil die naast werken wel gezellig benutten.

ik kom zelf uit noord brabant, maar omgeving zuid holland etc zou ook moeten lukken waar we kunnen meeten.

lijkt het je leuk, of weet je al een groep waar ik me bij kan aansluiten, laat het weten!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 27 augustus 2022

Hey Britt :) Van harte welkom. 

Wat zijn je hobby's? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 27 augustus 2022

voetballen, skeeleren, terrasjes pakken, sporten over het algemeen wel en gezellig met mensen wat doen

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 27 augustus 2022

Hoi Britt,

zelf kom ik uit NH. Ben 19. Ik zou wel willen meeten hoor. Groetjes

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 28 augustus 2022
brittiee0713 schreef:

hey allemaal!

ik zoek mensen van rond de 18 die zin hebben om regelmatig leuke dingen met elkaar te doen! ik heb nu een tussenjaar, en wil die naast werken wel gezellig benutten.

ik kom zelf uit noord brabant, maar omgeving zuid holland etc zou ook moeten lukken waar we kunnen meeten.

lijkt het je leuk, of weet je al een groep waar ik me bij kan aansluiten, laat het weten!

Ik heb je een privé berichtje gestuurd :) 

Dreammaker
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 1 september 2022
brittiee0713 schreef:

hey allemaal!

Hey Britt,

ik kom ook uit Noord-Brabant! Leuk om te horen dat je mensen zoekt om mee te meeten. Ik zou het ook leuk vinden nieuwe mensen te ontmoeten en wil eigg een keertje uit mijn comfort-zone stappen.

zelf ben ik 17, voetbal ook en skate ook graag. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen