Hoi, allemaal! Ik ben Florian, 24 jaar, en kom uit de buurt van Rotterdam. Ik zit op het moment met een waarschijnlijke burn-out thuis dus daar ben ik op het moment mee bezig van te leren en te herstellen... Ik hou heel erg van muziek luisteren (op het moment luister ik aardig wat jazz bijvoorbeeld, maar ik geniet van allerlei genres) en speel ook een lange tijd basgitaar. Daarnaast kom ik ook graag buiten ter ontspanning en speel ik ook wat computerspelletjes (nu wat meer door mijn burnout). Vroeger deed ik veel sporten maar wat dat betreft doe ik het nu rustig aan. Qua werk ben ik nu softwareontwikkelaar, en ik ben aan het overwegen het roer om te gooien. Verder ben ik ook veganist en denk ik veel na over allerlei dingen zoals het leven, cultuur, psychologie, enzovoorts. Ik houd ook van nieuwe dingen proberen. :-)
Ik ben heel benieuwd naar wie allemaal actief zijn op dit forum, en ik hoop nieuwe vriendschappen te kunnen leggen!
Florian 24 omgeving Rotterdam
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.