Skip to main content

Zin om mee te gaan barbecueën op 30 juli?

Erikjuh
Forum|alt.badge.img+1

Heyhoi! Op zaterdag 30 juli om 17 uur organiseer ik samen met Eindhoven Maatjes een BBQ. De locatie is Hessen Kasselstraat 1 in Eindhoven. Iedereen is welkom. In verband met onkosten wordt er een eigen bijdrage van 10 euro per persoon gevraagd.

Op dit moment zijn er al 20 aanmeldingen. Iedereen die aanwezig is, staat open voor nieuw contact en wellicht nieuwe vriendschappen. 

Over Eindhoven Maatjes:

Met Eindhoven Maatjes organiseren wij laagdrempelige activiteiten in Eindhoven. De deelnemers komen uit Eindhoven en omstreken. De activiteiten zijn voor iedereen toegankelijk en de deelnemers staan open voor nieuwe contacten.

Deelnemen?

Leuk! Stuur hieronder een berichtje of stuur mij een privé bericht. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 4 juli 2022

Mag ik ook komen? Haha

Erikjuh
Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 4 juli 2022
Marieke schreef:

Mag ik ook komen? Haha

Heyhoi! Jazeker! Gezellig. Kom je zelf ook uit Eindhoven of in de buurt? 

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 24 juli 2022

Oo wat een leuk initiatief. Ik ga dan al op kamp dit weekend met andere mensen van mijn Join Us groep dus helaas kan ik niet komen. Misschien een volgende keer dat ik er wel bij ben houd me in ieder geval aanbevolen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen