Skip to main content

skeeleren

Laura
Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 5 reacties

Hoii, 

Ik vind korte tochtjes skeeleren heel leuk. Het is momenteel ook best populair. Ik ben dus wel benieuwd: zijn er hier meer mensen die skeeleren?

(en wie wilt een keer samen skeeleren?)

Groetjes!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 30 juni 2022

Ik vond het vroeger altijd heel leuk om te doen en ging dan ook met regelmaat naar het bos en/of het park. Ik woonde toen nog bij een park. 
Tegenwoordig heb ik steeds wel weer de neiging om te starten, maar ken mijzelf en met mijn onhandigheid loop ik waarschijnlijk zo in het gips 😂

• 0 reacties
  • 8 juli 2022

Ik heb tijdens corona in 2020 skeelers gekocht (net als half Nederland volgens mij 🙈). Toen veel geskeelerd, maar nu al een tijdje niet meer gedaan ondanks dat ik vlakbij Spaarnwoude woon waar een hele skeelerroute is gemaakt 🤷‍♂️

Li04
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 4 reacties
  • 8 juli 2022

Vroeger heb ik heel vaak geskeelerd en dit was echt mijn uitlaatklep voor mij, helaas zijn ze te klein voor me geworden. Even de motivatie vinden om nieuwe te kopen dan maar!! 

Ingmar
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 14 reacties
  • 8 juli 2022

Skeeleren lijkt mij heel leuk om te doen alleen ik heb geen skeelers en je woont een beetje ver😅

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen