Hoi ik ben Lucas. Ik ben 25 jaar en woon in Geleen en kom uit Maastricht. Mijn hobby's zijn schrijven, films en series kijken en wandelen. Sinds vorige week heb ik me hier aangemeld om andere jongeren te leren kennen omdat ik me de laatste tijd erg eenzaam voel. Of ja, eigenlijk heb ik me altijd wel een beetje alleen gevoeld. Vroeger heb ik op een speciale school gezeten, omdat ik een lichte vorm van autisme heb en ik heb daar geen aansluiting met veel leerlingen gehad. Ik werd in groepen geplaatst die eigenlijk niet bij mij pasten. Toen ik van school af was, ben ik op verschillende plekken gaan werken, maar omdat ik niet veel ervaring had met mensen buiten school wist ik vaak niet hoe ik met ze moest communiceren en sloot ik mezelf steeds meer op mijn kamer op. Nu ik op mezelf woon, besef ik me dat ik weinig vrienden heb en dat ik dat gemist heb de afgelopen jaren en ik wil daar verandering in brengen.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.