Skip to main content

Sterre, 19 jaar, omgeving Amersfoort

Estrella
Forum|alt.badge.img

Hé jij,

Leuk dat je de moeite neemt mijn bericht te openen. Ik ben Sterre (19) en woon in Amersfoort. Ik ben in afwachting of ik geslaagd ben voor mijn Havo. Doordat ik jaren op een zeer kleine school hebt gezeten en vaak alleen in de klas zat, heb ik te weinig mensen leren kennen in mijn leven. Gelukkig ga ik in september naar de HU en begin ik een nieuw hoofdstuk van mijn leven. Ik ben nog de enige die thuis woont samen met mijn leuke labradoodle Jip. 

Ik hou erg van lezen en het bezoeken van prachtige boekenwinkels vind ik geweldig. Ik ga binnen twee weken met mijn broer naar Londen o.a. naar Harry Styles en van die typische Engels boekenwinkels te bezoeken. Ik zou het leuk vinden om een boekenclub te vinden. Verder sta ik open voor nieuwe contacten om iets af te spreken zoals een drankje, film, musea of een voorstelling te bezoeken. Wandelen met mijn hond Jip vind ik ook heel gezellig! Ik hou van praten en om samen te lachen om de bizarre dingen die het leven interessant maken. 

Ik heb veel aan toneel gedaan en sta open voor nieuwe creatieve hobby’s en activiteiten. Heb je een leuke tip voor mij? Nu ik mijn examen heb gedaan beschik ik over veel vrije tijd!

Iets om te vermelden is dat ik niet-aangeboren hersenletsel heb opgelopen door een aanrijding zo’n 8 jaar geleden. Ik heb nu vooral last van vermoeidheid waardoor een bijbaantje mij teveel energie kost. Verder heb ik geen rest verschijnselen meer. Ik moet alleen mijn energie verdelen in het doen van dingen die de moeite waard zijn. Oppassen doe ik wel graag. 

Ik kijk uit naar jullie berichtjes.

Tot snel!

Sterre

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

missrenate
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 36 reacties
  • 2 juni 2022

Hey Sterre! 

Welkom op de community 😊 

Heel veel succes met afwachten op de uitslag van de havo! Ik duim voor je! 

Ik kan me voorstellen dat je uit kijkt naar een nieuw hoofdstuk in je leven. Goed dat je de stap zet om meer mensen te leren kennen! En ohh Labradoodles zijn cute! Ik vind honden ook erg leuk, ik heb zelf een Maltezertje. 

Zo te zien heb je een leuke kleurrijke persoonlijkheid! Ik ben ieder geval jaloers dat je naar van die mooie Engelse boekenwinkels gaat, omg, daar droom ik ook van! Ik hou van die vintage cozy dingen. Ik zag pas zelfs voorbij komen een boekenwinkel waarbij ze het plafon een sterrenhemel geschilderd hebben, dat wil ik bewonderen! 😍 

Als je van creatieve activiteiten houdt en van boeken, misschien is schrijven dan een idee? Ik doe dat het allerliefste! 

Heel naar om te horen dat je dat is overkomen en daar nog dagelijks de problemen van ondervindt. Hopelijk heb je het leren accepteren na 8 jaren. Ik ben zelf geboren met erfelijke lichamelijke aandoeningen, maar ondanks dat ik het zeker volledig geaccepteerd heb inmiddels, blijft het toch altijd een dingetje. Fijn dat je ieder geval geen last meer hebt van de rest verschijnselen. Is er ook hoop dat de vermoeidheid ooit nog minder gaat worden? 

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 2 juni 2022

Hey Sterre, 

Welkom,  leuk dat is je heb aangemeld. Ik herken me in je verhaal . Ik zat ook op een kleine school waar je met 4 mensen in de klas zat en ze kwamen ook allemaal van ver weg. denk je dat je geslaagd bent? 

Estrella
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 2 juni 2022

Ahw wat onwijs leuk dat je antwoord op mijn berichtje, hier wordt ik echt blij van:)

Jaa schrijven, daar houd ik ook heel erg van! Hopen dat ik straks klaar ben met school en dan zou ik het leuk vinden om weer verhalen te schrijven, wat schrijf jij onder andere?

Wauw een boekenwinkel met een sterrenhemelplafond, dat zou ik wel eens willen zien!

Waar is dat precies? Wat voor boeken houd jij van? 

Ik kan goed mijn balans en grenzen bewaken waardoor ik merk dat ik de laatste twee jaar minder vermoeid ben en best een avond of dag iets kan doen. Ik probeer alleen de energie te geven aan dingen die de moeite waard zijn. 

missrenate schreef:

Hey Sterre! 

Welkom op de community 😊 

Heel veel succes met afwachten op de uitslag van de havo! Ik duim voor je! 

Ik kan me voorstellen dat je uit kijkt naar een nieuw hoofdstuk in je leven. Goed dat je de stap zet om meer mensen te leren kennen! En ohh Labradoodles zijn cute! Ik vind honden ook erg leuk, ik heb zelf een Maltezertje. 

Zo te zien heb je een leuke kleurrijke persoonlijkheid! Ik ben ieder geval jaloers dat je naar van die mooie Engelse boekenwinkels gaat, omg, daar droom ik ook van! Ik hou van die vintage cozy dingen. Ik zag pas zelfs voorbij komen een boekenwinkel waarbij ze het plafon een sterrenhemel geschilderd hebben, dat wil ik bewonderen! 😍 

Als je van creatieve activiteiten houdt en van boeken, misschien is schrijven dan een idee? Ik doe dat het allerliefste! 

Heel naar om te horen dat je dat is overkomen en daar nog dagelijks de problemen van ondervindt. Hopelijk heb je het leren accepteren na 8 jaren. Ik ben zelf geboren met erfelijke lichamelijke aandoeningen, maar ondanks dat ik het zeker volledig geaccepteerd heb inmiddels, blijft het toch altijd een dingetje. Fijn dat je ieder geval geen last meer hebt van de rest verschijnselen. Is er ook hoop dat de vermoeidheid ooit nog minder gaat worden? 

Estrella
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 2 juni 2022
Bart schreef:

Hey Sterre, 

Welkom,  leuk dat is je heb aangemeld. Ik herken me in je verhaal . Ik zat ook op een kleine school waar je met 4 mensen in de klas zat en ze kwamen ook allemaal van ver weg. denk je dat je geslaagd bent? 

Hi Bart,

Ik hoop dat het nu anders is nadat je van die kleine school af bent gegaan want daar verlang ik zelf ook heel erg naar.

Ik heb geen idee hoe de centraal examens zijn gegaan. (Dat zeg ik altijd bij toetsen) alleen deze keer waren de examens anders dan andere jaren vond ik. Ik was volgends mij niet de enige die de examens lastig vond. Hoop dat de normering omhoog gaat! 
Mijn laatste examen Spaans dacht ik dat die wel goed was gegaan:)

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 2 juni 2022

Het gaat goed hoor ik had bij mijn vorige opleiding een leuke klas maar er is geen contact meer met klasgenoten. Ik hoop het voor je dat je leuke tijd krijg op je nieuwe school.

Oké mooi wanneer krijg je de uitslag?

Estrella
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 3 juni 2022

Ik krijg al binnenkort de uitslag volgende week donderdag, 9 juni. Best spannend:)

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 54 reacties
  • 3 juni 2022

Hey Estrella,
Welkom op de community!

Heel veel plezier in Londen!

Wat is je favoriete Toneelstuk?
Deed je vooral Theater of Musicals?

Heb je onze Leesclub al eens bezocht?
Die kan je hier vinden!

https://community.join-us.nu/groups/join-us-leesclub-77

We hebben ook een filmclub die kan je hier vinden:
https://community.join-us.nu/groups/join-us-filmclub-78

Op deze pagina kan je al onze groepen vinden:
https://community.join-us.nu/groups

Estrella
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 3 juni 2022
Dragonisym schreef:

Hey Estrella,
Welkom op de community!

Heel veel plezier in Londen!

Wat is je favoriete Toneelstuk?
Deed je vooral Theater of Musicals?

Heb je onze Leesclub al eens bezocht?
Die kan je hier vinden!

https://community.join-us.nu/groups/join-us-leesclub-77

We hebben ook een filmclub die kan je hier vinden:
https://community.join-us.nu/groups/join-us-filmclub-78

Op deze pagina kan je al onze groepen vinden:
https://community.join-us.nu/groups

Hoii @Dragonisym 

ik heb vooral musicals gedaan vroeger toen ik klein was op een musical school en vorig jaar heb ik ook nog een jaar musical gedaan, Fame!

ik heb ook een jaar op een theaterschool gezeten dat vond ik ook heel leuk!

Mijn favoriete toneelstuken/musicals is vooral waar mijn broer en zijn vriend in spelen🥰

Wat leuk de groepen daar ga ik gauw naar kijken

groetjes,

Sterre

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 54 reacties
  • 3 juni 2022

@Estrella Aaah super leuk!
Zelf heb ik ooit Alice in Wonderland en Nanny McPhee gedaan als musicals.

Estrella
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 3 juni 2022

@Dragonisym wat leuk zeg! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen