Hé jij,
Leuk dat je de moeite neemt mijn bericht te openen. Ik ben Sterre (19) en woon in Amersfoort. Ik ben in afwachting of ik geslaagd ben voor mijn Havo. Doordat ik jaren op een zeer kleine school hebt gezeten en vaak alleen in de klas zat, heb ik te weinig mensen leren kennen in mijn leven. Gelukkig ga ik in september naar de HU en begin ik een nieuw hoofdstuk van mijn leven. Ik ben nog de enige die thuis woont samen met mijn leuke labradoodle Jip.
Ik hou erg van lezen en het bezoeken van prachtige boekenwinkels vind ik geweldig. Ik ga binnen twee weken met mijn broer naar Londen o.a. naar Harry Styles en van die typische Engels boekenwinkels te bezoeken. Ik zou het leuk vinden om een boekenclub te vinden. Verder sta ik open voor nieuwe contacten om iets af te spreken zoals een drankje, film, musea of een voorstelling te bezoeken. Wandelen met mijn hond Jip vind ik ook heel gezellig! Ik hou van praten en om samen te lachen om de bizarre dingen die het leven interessant maken.
Ik heb veel aan toneel gedaan en sta open voor nieuwe creatieve hobby’s en activiteiten. Heb je een leuke tip voor mij? Nu ik mijn examen heb gedaan beschik ik over veel vrije tijd!
Iets om te vermelden is dat ik niet-aangeboren hersenletsel heb opgelopen door een aanrijding zo’n 8 jaar geleden. Ik heb nu vooral last van vermoeidheid waardoor een bijbaantje mij teveel energie kost. Verder heb ik geen rest verschijnselen meer. Ik moet alleen mijn energie verdelen in het doen van dingen die de moeite waard zijn. Oppassen doe ik wel graag.
Ik kijk uit naar jullie berichtjes.
Tot snel!
Sterre