Skip to main content

Hee! :)

Ananan
Forum|alt.badge.img+3

Hee iedereen! bij deze stel ik mij ook eens even voor. Ik ben Anne, 20 jaar oud. Door een wat onhandige schooltijd en nu een tussenjaar ben ik erg veel vrienden verloren, wat zo nu en dan best eenzaam voelt. Ik ga er nog vaak alleen op uit, naar bijvoorbeeld musea, nieuwe steden verkennen en zelfs korte reisjes of stedentripjes. Hierin heb ik het best naar m’n zin, maar het lijkt me toch ook erg leuk om deze ervaringen met anderen te kunnen delen. In september ga ik weer beginnen met studeren (gek veel zin in) in Amsterdam, dus leuke tips voor Amsterdam zijn zeer welkom ;)

Wat andere hobby’s van mij zijn onder andere ook het onderhouden van plantjes (niet altijd even succesvol), ik hou ontzettend van lezen en bordspelletjes, maar ga dus ook heel graag naar musea en concerten, wat meer onder de mensen :)

lijkt het je leuk om samen eens iets te ondernemen, of gewoon gezellig even te praten, stuur me dan gerust een berichtje ☺️

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 31 mei 2022

Hey, Ananan

Dat vind ik heel erg voor je dat je daardoor vrienden bent verloren. School kan best saai zijn maar ja het heeft ook wel zijn voordelen, dus veel succes. Ik hou ook heel erg van lezen dus als je daarover wilt praten met mij kan gerust. Naar wat voor soort concerten ga je? 
Planten verzorgen kan ook heel moeilijk zijn, maar als je hulp nodig hebt vraag maar, ik vindt tuinieren heel erg leuk. Amsterdam is een heel leuke plek, ik zou de Japanse restaurant proberen, ze hebben echt lekkere noodles daar. 

Groetjes, Therese 

Estrella
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 2 juni 2022

Hoi Anne,

Ik ben Sterre (19 jaar)

Ik wacht af op de uitslag van mijn havo.

Zelf heb ik geen fijne tijd op de middelbareschool gehad, op een kleine school waar ik geen vrienden had.

En ik ben op zoek naar contacten want voel me ook nogal eenzaam.

Ik hou ook heel veel van musea tripjes spelletjes spelen en van lezen.

Ik woon in Amersfoort, en we hebben een boot in Amsterdam dus ik kom daar regelmatig (ook omdat mijn broer daar woont:)

Ik hoop van je te horen!

Groetjes,

Sterre

Ananan
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 2 juni 2022
Therese schreef:

Hey, Ananan

Dat vind ik heel erg voor je dat je daardoor vrienden bent verloren. School kan best saai zijn maar ja het heeft ook wel zijn voordelen, dus veel succes. Ik hou ook heel erg van lezen dus als je daarover wilt praten met mij kan gerust. Naar wat voor soort concerten ga je? 
Planten verzorgen kan ook heel moeilijk zijn, maar als je hulp nodig hebt vraag maar, ik vindt tuinieren heel erg leuk. Amsterdam is een heel leuke plek, ik zou de Japanse restaurant proberen, ze hebben echt lekkere noodles daar. 

Groetjes, Therese 

Hoi Therese! 

wat leuk dat je hebt gereageerd :) nu ik zo lang geen school heb gehad kijk ik er toch wel weer erg naar uit haha. Ik hou vooral veel van een beetje indie en jazz muziek, dus ook voornamelijk dat soort concerten! Wat voor muziek luister jij graag? En van wat voor soort boeken houd jij? Noodles klinkt ook niet verkeerd ;)

groetjes,

Anne

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 5 reacties
  • 17 juni 2022

Hey Anne,      

Heel herkenbaar wat je schrijft over je schooltijd. Ik heb toevallig dit jaar ook een tussenjaar genomen. 

We hebben veel dezelfde hobbies. Ik hou ook van planten verzorgen al wil dat ook bij mij niet altijd helemaal goed gaan. Zelfs twee van mijn cactussen zijn helaas dood gegaan, oeps…. ;) Lezen en spelletjes doen vind ik al van kleins af aan heel leuk. Wat voor boeken lees jij graag? 

Mocht je het leuk vinden om te chatten en wie weet een keer af te spreken kan je me altijd een berichtje sturen, vind ik leuk!

Groetjes Amber 

Ananan
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 18 juni 2022
Amber_s schreef:

Hey Anne,      

Heel herkenbaar wat je schrijft over je schooltijd. Ik heb toevallig dit jaar ook een tussenjaar genomen. 

We hebben veel dezelfde hobbies. Ik hou ook van planten verzorgen al wil dat ook bij mij niet altijd helemaal goed gaan. Zelfs twee van mijn cactussen zijn helaas dood gegaan, oeps…. ;) Lezen en spelletjes doen vind ik al van kleins af aan heel leuk. Wat voor boeken lees jij graag? 

Mocht je het leuk vinden om te chatten en wie weet een keer af te spreken kan je me altijd een berichtje sturen, vind ik leuk!

Groetjes Amber 

Hey Amber :)

Leuk dat je reageert! Ik lees echt van alles, vaak veel boeken door elkaar omdat ik elke dag weer zin heb in iets anders 😅. Momenteel lees ik vooral veel romans en hou ik van maatschappelijke thema’s! En jij?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen