Skip to main content

Frank, 27 jaar, omgeving Hilversum

• 29 mei 2022
  • 1 reactie
  • 72 × bekeken

Frank700
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Voorstellen, hoe ging dat ookal weer?
Ik ben Frank, 27 jaar en om uit de regio Hilversum, werk bij een overheidsinstantie in de IT. 
Aantal jaar terug heb ik een zware depressie gehad en daar ervaar ik nu nog steeds gevoelens van. Onder andere eenzaamheid.

Ik hoop dat ik hier tips en trics kan opdoen en misschien leuke contacten kan opdoen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Rochella
  • 504 reacties
  • 29 mei 2022

Goedemorgen Frank!

Welkom en leuk dat je je voorstelt! 😊

Wat goed van je dat je de stap hebt genomen om iets aan dat gevoel van eenzaamheid te doen! Ben je al bekend met wat Join Us daarvoor doet? Er is bijv. een online groepstraject waarin je wat ‘handvaten’ leert voor het aangaan/onderhouden van sociale contacten. Je kunt daar meer informatie over vinden hierzo.

Daarnaast heb je natuurlijk al een goed begin gemaakt door je hier aan te melden! Misschien kun je wat meer over jezelf vertellen; wat vind je leuk te doen in je vrije tijd? Ben je een muziek/film/game liefhebber etc. etc. 😊.

Veel plezier hier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen