Hi!
Ik denk dat ik mij ook maar eens ga proberen voor te stellen.
Ik ben Daisy! 19 jaar oud en kom uit het gooi. Ik heb me aangemeld om vrienden te maken en mensen te ontmoeten die misschien dezelfde probleem hebben als ik. Ik heb zelf depressie, en een sociale angst stoornis. Ik heb een heel lijstje met mentaale problemen en niet zo'n leuke jeugd maar dat hou ik even voor mezelf haha. Ik vind het verder heel leuk om creatieve dingen te doen zoals tekenen, schilderen en koken. Ik zit vaak in mijn eigen wereld en luister uren naar muziek. Het liefst fantaseer ik de hele dag met muziek in mijn oren terwijl ik lekker mijn eigen ding doe. Ik vind mezelf persoonlijk nogal een old soul, ik houd veel van oude muziek en vind het leuk om wat andere mensen (mij hebben gezegd) vaak "saai" vinden om te doen. Zoals bordspelletjes, samen filmpje kijken, lekker bank hangen ect. Ik kijk veel series, films, YouTube, en anime vind ik ook leuk. Horror, fantasy en Disney zijn mijn favo genres. Ook lees ik veel webtoon en gooi ik tijdens het lezen een goede soundtrack op de achtergrond zodat ik me helemaal kan inleven. Dierentuinen en pretparken vind ik ook super leuk!
Leuk je te ontmoeten^^