Hi! Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Demi, 20 jaar (deze maand 21) uit Limburg.
Ik ben bij Join us gekomen om aan mijn sociale angst te werken en om meer gezelligheid in m'n leven te krijgen.
Op het moment studeer/werk ik niet en ben me aan t focussen op m'n mentale gezondheid (ik volg therapie). Wanneer dit beter gaat wil ik graag weer gaan studeren en werken.
Ik heb heel veel interesses en ben een beetje aan t uitvinden wie ik ben en wat ik wil. Ik vind creatieve dingen leuk zoals tekenen of 3d designen, hou van lezen en muziek. Ik heb een elektrische gitaar thuis maar spelen kan ik t nog niet xD, ik probeer t mezelf langzaam een beetje aan te leren. Ik heb een best brede playlist maar ik hou voornamelijk van poppunk, punkrock en kpop muziek.
Ook vind ik het (ondanks mn sociale angst het soms wat moeilijker maakt) leuk om dingen te doen zoals bowlen, bioscoopavondje, lekker terrassen, leuke dingen buiten de deur doen als t ware.
Recentelijk heb ik de tabletop game Dungeons & Dragons ontdekt, daar volg ik nu een campagne van op Youtube. Als je van D&D houdt, raad ik je Vampire the Masquerade: LA by night aan. Ik vind story based games (bvb: Life is Strange) leuk om te kijken op youtube dus als je aanraders hebt laat t maar weten!
Verder doe ik aan fitness en hou ik van lekker eten ^-^
Ik vind het vaak lastig om met anderen te connecten/praten door mn sociale angst maar gelukkig werk ik hier aan en het lijkt me heel leuk om hier mensen te leren kennen en wie weet vriendschappen te vinden.
Hi! ik ben Demi
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.