Skip to main content

Hallo allemaal

• 15 maart 2022
  • 5 reacties
  • 126 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik ben Jeff, ben 25 en ik woon in de buurt van Hardenberg, een beetje tussen Overijssel en Drenthe in.

Tijden de corona tijd is mijn sociale leven erg onderuit gegaan. Nu zit ik hier zonder echte vriendenkring en nieuwe vrienden maken is op het moment moeilijk. Oude contacten weer oppakken wil nog niet echt, en aangezien ik met de hobby's met die ik me de afgelopen twee jaar bezig heb gehouden niet echt sociale contacten kan bouwen, dacht ik het hier eens te proberen.

Ik vind een heleboel dingen leuk en interessant en heb ook te veel potentiële hobby's, dus ik zal alleen even de meest recente noemen.

Ik ben echt een buitenmens en een dierenvriend. Ik heb een grote Welsh B pony waar ik recreatief mee men. Ik ga graag de natuur in, loop graag door het bos en vind het mooi om te gaan vissen. Ook heb ik een passie voor lekker eten, koken en goeie drank.

Maar daarnaast houd ik er ook wel van om geregeld iets in de stad/ het dorp te doen. Voor de corona tijd ging ik altijd graag met vrienden naar de kroeg voor een biertje. Natuurlijk vind ik netflix en de bios ook altijd leuk.

Ik heb nu heel lang thuis gefitnest maar ben wel weer van plan naar de sportschool te gaan.

Ik heb nog veel meer interesses, van kunst en cultuur tot sport, dus als je iets wil weten, vraag gerust.

Ik sta voor een hele boel dingen open, chatten, de kroeg in, koffie drinken of gewoon chillen.

Groetjes.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 15 maart 2022

Welkom @Jeff Dread in de community!

Wat goed dat je hier een weg hebt gevonden om een bericht te sturen.

Ben je nog student?

Wat enig dat je een pony hebt. Hoelang heb je al een pony?

Wat vind je leuk om te koken?

Bezoek je ook weleens museums?

Groetjes,

Anwar

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 16 maart 2022

Hoi @Anwar ,

Nee ik studeer niet meer.

mijn huidige pony heb ik net twee jaar, maar ik heb bijna altijd wel een pony of paar gehad.

Ik kook van alles en vind het ontdekken van verschillende keukens leuk. Heb me heel lang op de Engelse, Franse en Italiaanse keukens gestort, maar ik ben nu ook verder aan het kijken zoals zuidoost Azië en Zuid-Amerika.

Ik bezoek graag musea, heb hier alleen de afgelopen twee jaar maar erg sporadisch de kans voor gehad.

Wat voor hobby’s heb jij zelf dan? Zit je ook in de paarden?

Groetjes,

Jeff

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 16 maart 2022

Heeyy welkom! Leuk dat je je zo uitgebreid hebt voorgesteld. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 16 maart 2022

Hoi Diego,

Dank je. Ik wist niet zeker hoe ik moest beginnen en hoe veel ik moest schrijven, haha, Ik dacht zo is het wel genoeg dat iemand er op in kan gaan.

Rochella
  • 504 reacties
  • 19 maart 2022

Hey Jeff!

Welkom op de community! :blush: Leuk dat je je voorstelt!

Jammer om te lezen dat je sociale leven erg onderuit is gegaan, maar heel goed van jou dat je nu stappen onderneemt om daar wat aan te doen! Het is lastig om nieuwe contacten op te doen, zeker als je hobby's hebt die je ‘lekker op jezelf’ kunt uitvoeren, daar herken ik mij ook heel erg in.

Wat leuk dat je ment met je Welsh pony. Hoe heet hij/zij? Zelf heb ik ooit 1x gemend met de Fries van mijn nicht, dat was wel ontzettend leuk om te doen! Ik rijd nu en dan wel eens paard (recreatief ook) maar helaas niet veel meer. (Laten we zeggen hooguit 4x per jaar). Wil het wel weer gaan oppakken maar vanwege mijn onregelmatige diensten en de tijd die erin gaat zitten (verzorging etc.) kom ik er maar niet aan. 

Wat is jouw lievelingsgerecht als je die hebt? 

Helaas kom ik niet bij jou uit de buurt, maar je mag mij altijd een berichtje sturen om te chatten!

Wil je wel mensen uit de regio tegen komen dan zou je eens bij de groepen kunnen kijken. Er zijn groepen gericht op regio en ik zag dat je ook al de kookclub gevonden had! 

Veel plezier hier op de community! :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen