Hallo allemaal,
Ik ben Jeff, ben 25 en ik woon in de buurt van Hardenberg, een beetje tussen Overijssel en Drenthe in.
Tijden de corona tijd is mijn sociale leven erg onderuit gegaan. Nu zit ik hier zonder echte vriendenkring en nieuwe vrienden maken is op het moment moeilijk. Oude contacten weer oppakken wil nog niet echt, en aangezien ik met de hobby's met die ik me de afgelopen twee jaar bezig heb gehouden niet echt sociale contacten kan bouwen, dacht ik het hier eens te proberen.
Ik vind een heleboel dingen leuk en interessant en heb ook te veel potentiële hobby's, dus ik zal alleen even de meest recente noemen.
Ik ben echt een buitenmens en een dierenvriend. Ik heb een grote Welsh B pony waar ik recreatief mee men. Ik ga graag de natuur in, loop graag door het bos en vind het mooi om te gaan vissen. Ook heb ik een passie voor lekker eten, koken en goeie drank.
Maar daarnaast houd ik er ook wel van om geregeld iets in de stad/ het dorp te doen. Voor de corona tijd ging ik altijd graag met vrienden naar de kroeg voor een biertje. Natuurlijk vind ik netflix en de bios ook altijd leuk.
Ik heb nu heel lang thuis gefitnest maar ben wel weer van plan naar de sportschool te gaan.
Ik heb nog veel meer interesses, van kunst en cultuur tot sport, dus als je iets wil weten, vraag gerust.
Ik sta voor een hele boel dingen open, chatten, de kroeg in, koffie drinken of gewoon chillen.
Groetjes.