Skip to main content

doorzetten met contact

• April 18, 2025
  • 5 reacties
  • 243 × bekeken

Hidde B
Forum|alt.badge.img+2

Hallo iedereen,

Mijn naam is Hidde,

Ik heb al meerdere keren een topic geplaatst, maar zodra ik dan reacties kreeg, vond ik het lastig om echt door te pakken. Ik denk dat meer mensen zich daar wel in kunnen herkennen. Dus, hier ben ik weer!

Ik ben een makkelijke en rustige jongen. In het dagelijks leven werk ik als beveiliger, maar naast mijn werk is mijn leven best leeg, en dat vind ik jammer. Ik heb niet echt mensen om me heen met wie ik even een terrasje kan pakken, of andere leuke dingen kan doen die je het liefst samen onderneemt.

Ik zou graag meer in contact willen komen met leeftijdsgenoten. Zelf ben ik 21 jaar en ik woon in de buurt van Zwolle. Ik hou erg van gamen, maar ook gewoon van chillen, Netflix kijken en gezellig samen zijn. Het lijkt me leuk om meer te ondernemen met anderen.

Lijkt het je leuk om me te leren kennen? Stuur me gerust een berichtje — wie weet kunnen we vrienden worden!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Hidde B
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • April 18, 2025

+ ik hou teveel tijd over 

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • April 19, 2025

Je mag mij altijd een berichtje doen