Skip to main content

Introductie (Justin, 20, Koog a/d Zaan)

• April 9, 2025
  • 0 reacties
  • 45 × bekeken

Justin Nico
Forum|alt.badge.img+1

Introductie

Hey!!! Mijn naam is Justin, ik ben 20 jaar. Ik woon in Koog aan de Zaan. Momenteel doe ik de studie Mediavormgever bij het Mediacollege en ik zit in het eerste jaar. De reden dat ik me heb aangemeld voor “Join us” is omdat ik al jaren struggle met sociaal contact en communicatie, nu is het nog erger omdat iedereen van mijn studie in een andere leeftijdsfase zit dan ik.

Hoe ik mezelf zal beschrijven?

Als persoon ben ik vrij extravert en heb ik veel behoefte aan sociaal contact. Maar als mensen te dramatisch zijn voor mij, zal ik introverter gedrag gaan vertonen en mij terug gaan trekken. Verder ben ik ook heel empathisch en voel ik vaak wat de ander ook voelt. En ik heb ook perfectionisme en toewijding, waardoor ik heel goed kan doorzetten door bepaalde moeilijkheden heen. Tot slot wil ik ook graag conflicten oplossen, dus als ik ooit ruzie met iemand heb zal ik altijd proberen het op te lossen door te praten.

Wat vind ik leuk om te doen?

Mijn hobby’s variëren heel erg, ik vind eigenlijk (bijna) alles wel leuk. Of het nou gaat om koken, studeren, sporten of reizen. Hoe dan ook zijn er wel dingen die ik niet leuk vind, net zoals ieder ander persoon! Bijvoorbeeld: Gamen, pretparken en drukke plekken en nog meer waar ik momenteel niet op kan komen. Wat ik het allerleukst vind om te doen is rustige hobby’s waar ik tot rust kan komen. En mezelf in kan uitten.

Wat brengt mij hier?

Wat mij hier brengt is dat ik graag nieuwe contacten maak en nieuwe mensen leer kennen.Het enige probleem is: dat ik vaak te bang ben om met mensen te appen, bellen of af te spreken, wat ik ook als een goed leerdoel voor mezelf zie om aan te werken. Maar dat kost tijd en dat weet ik zelf ook!

Afsluiting

Misschien wel handig om hierbij te vermelden dat ik met AUDHD ben vastgesteld en dat het lastig voor mij is om sommige sociale situaties goed in te schatten en dat het soms ook lastig is om mij te begrijpen. Maar ik hoop alsnog wel een leuke en gezellige tijd met andere mensen te kunnen hebben :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.