Skip to main content

Nintendo Fans?

• 2 april 2025
  • 5 reacties
  • 55 × bekeken

Morze72
Forum|alt.badge.img+2

Hey Hey,

Vandaag (02-04-2025) is the eerste nintendo switch 2 direct. 

ik heb er echt veel zin in en ben opgewonden om te kijken waar dit heen gaat. ik ben vooral ontzettend benieuwd over Mario Kart 9 en ik wil deze zeker gaan halen!

Het is een mooie dag voor vele nintendo fans en ik was daarom benieuwd zijn er mensen die ook graag nintendo games spelen of vroeger hebben gespeeld?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 8 april 2025

Ik speel al sinds me jeugd nintendo games en de switch 2 word ook zeker gekocht :) 

JordyP
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 8 april 2025

ik heb vroeger alleen een Wii gehad 😂

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 8 april 2025
JordyP schreef:

Dat was ook een prima console, lekker door de kamer zwaaien met je armen tijdens wii sports bijvoorbeeld😜

JordyP
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 8 april 2025
Pattie98 schreef:
JordyP schreef:

Dat was ook een prima console, lekker door de kamer zwaaien met je armen tijdens wii sports bijvoorbeeld😜

klopt ja in het begin heel raar 🤣 maar na ik met bowlen de 300 had gehaald was het ook wel klaar 😅

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 8 april 2025
JordyP schreef:
Pattie98 schreef:
JordyP schreef:

klopt ja in het begin heel raar 🤣 maar na ik met bowlen de 300 had gehaald was het ook wel klaar 😅

Nooit meer nintendo console aan geraakt na de tijd haha

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen