Skip to main content

vriendschap en eenzaamheid

• 23 maart 2025
  • 1 reactie
  • 51 × bekeken

Forum|alt.badge.img

ben Jesse en ben afgelopen week 18 geworden. Ik woon in de regio rondom Nijmegen.
Ik voel mij erg eenzaam en wil graag een stukje van mijn leven vertellen.
Helaas loopt mijn leven niet zoals ik gehoopt had. Ik op mijn 9e vast gelopen op school waarna alles ik een sneltreinvaart naar beneden ging. Ik had diagnose autisme en de toenmalige hulpverlening liet zoveel steken vallen, waardoor ik van de ene teleurstelling in de andere viel. Inmiddels 18 jaar, geen daginvulling,  geen vrienden, geen vriendinnetje, alles wat ik heel graag wil. Maar als je nergens komt ontmoet je ook geen nieuwe mensen.
Ik zou zo graag gewoon leuke gezellige dingen doen met vrienden, een leuk vriendinnetje in de toekomst en gewoon een leven hebben zoals iedereen.
Zijn er meer mensen die zich hierin herkennen?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 31 reacties
  • 23 maart 2025
JB07 schreef:

ben Jesse en ben afgelopen week 18 geworden. Ik woon in de regio rondom Nijmegen.
Ik voel mij erg eenzaam en wil graag een stukje van mijn leven vertellen.
Helaas loopt mijn leven niet zoals ik gehoopt had. Ik op mijn 9e vast gelopen op school waarna alles ik een sneltreinvaart naar beneden ging. Ik had diagnose autisme en de toenmalige hulpverlening liet zoveel steken vallen, waardoor ik van de ene teleurstelling in de andere viel. Inmiddels 18 jaar, geen daginvulling,  geen vrienden, geen vriendinnetje, alles wat ik heel graag wil. Maar als je nergens komt ontmoet je ook geen nieuwe mensen.
Ik zou zo graag gewoon leuke gezellige dingen doen met vrienden, een leuk vriendinnetje in de toekomst en gewoon een leven hebben zoals iedereen.
Zijn er meer mensen die zich hierin herkennen?

Ik heb autisme en ja herken het 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen