Skip to main content

Queer + Allies meeting!

• 16 februari 2025
  • 1 reactie
  • 78 × bekeken

AlmeersKonijn
Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal!

Steeds meer kom ik erachter dat het niet zo makkelijk is voor LGBTQ+ jeugd om leuke activiteiten te vinden! Het leek mij een leuk idee een groep van ons + allies te verzamelen en ergens een middag gewoon naar een cafe te gaan of simpele activieit zoals Bowlen!

Deze post is er om het interesse te meten en kijken waar mensen behoefte aan hebben. Als het aan mij ligt organiseren we dit in Utrecht, Amsterdam of Rotterdam, maar begrijp dat dit voor sommige al te ver is! Het zou dus ook kunnen dat jullie dit misschien willen maar dat ik zelf niet aansluit wegens de reistijd, en dat is ok.

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

1 reactie

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 53 reacties
  • 16 februari 2025

Hoi hoi,

Wat een leuk initiatief! Ik heb even een kleine disclamer aan je post toegevoegd

Groetjes,

Bas

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen