Skip to main content

Baldurs gate 3

• 31 januari 2025
  • 4 reacties
  • 116 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Mijn naam is Claudia (f19). Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die Baldurs gate 3 spelen? Het lijkt me super tof om met iemand of een klein groepje BG3 in multiplayer te spelen. Ik ben er totaal geen pro in, maar het spel is super tof.

Laat graag iets weten als dit je lijkt! (:

4 reacties

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 102 reacties
  • 31 januari 2025

Hey Claudia,

Ik speel ook BG3! In mijn eentje kom ik vaak niet zo ver, maar ik speel het ook met vrienden en dat vind ik altijd super tof. Het is ook gewoon een lekkere game om mee te kletsen. Het lijkt me leuk om een keer samen te spelen!

Groetjes Robbie

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 1 februari 2025

Heyhey,

Baldur’s gate is een goed waar je altijd even goed voor moet zitten. Ik heb nog niet de kans gehad om het met vrienden in multiplayer te spelen, dus dit lijkt me een leuk idee.

Groetjes,
Sen

Robbedobbel
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 2 februari 2025

Hey Claudia, lijkt me leuk om een keer mee te doen! En aan de groep te zien zouden we al met vier man uitkomen 😄 Je kunt me toevoegen op Discord als je dat wat lijkt: Robbedobbel op discord

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi Claudia, dit lijkt mij ook een leuk idee,. Stuur me gerust een privébericht. Heb de game nog niet, maar zou het graag met meerdere willen proberen. Meerdere YouTube filmpjes van gekeken. Groetjes Lars

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen