🎉 Precies één jaar geleden sloot ik me aan bij deze geweldige community! Tijd voor een update én een hernieuwde introductie! 🤩
Hallo allemaal,
Ik ben Mathias, 16 jaar (in februari word ik 17 🎂) en ik woon in België 🇧🇪. Ik ben gek op musicals 🎭, gamen 🎮, pretparken 🎢 en Studio 100 (vraag me daar gerust alles over 😉). Daarnaast heb ik ADHD en ASS (autismespectrumstoornis).
Het afgelopen jaar is er veel veranderd. Waar ik me vorig jaar soms best eenzaam voelde, gaat het nu gelukkig beter 💪. Natuurlijk heb ik nog steeds mijn ups en downs 📉📈, maar ik geniet ervan om nieuwe mensen te leren kennen en leuke gesprekken te voeren 😊.
✨ Mijn interesses:
- 🎮 Gamen
- 🎭 Musicals
- 🎤 Studio 100
- 🎢 Pretparken
- … (en nog véél meer!)
🎯 Wat ik hoop te bereiken:
Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen, vooral jongeren van mijn leeftijd (online, want Nederland is toch wat ver 🗺️). Het lijkt me super om te chillen in een Discord-call, samen te gamen of gewoon gezellig te kletsen 🗨️🎧. Ik weet uit ervaring dat het niet altijd makkelijk is om via Discord nieuwe vriendschappen op te bouwen en te behouden, maar ik sta er zeker voor open!
💡 Wat ik belangrijk vind in een vriendschap:
- 🤝 Wederzijds respect
- 💬 Elkaars mening waarderen
❗ Belangrijk om te weten:
De enige "red flags" voor mij zijn roken 🚬 en drugs 💊. Als je daarmee bezig bent, zal een vriendschap tussen ons niet werken 🙅♂️. Ik zeg dit om teleurstellingen te voorkomen.
Heb je dezelfde interesses of lijkt het je leuk om in contact te komen? Stuur me gerust een berichtje! 😊🎉