Skip to main content

(Her)Voorstellen: Mathias, 16 jaar (binnenkort 17 jaar), België

• 27 januari 2025
  • 0 reacties
  • 33 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

🎉 Precies één jaar geleden sloot ik me aan bij deze geweldige community! Tijd voor een update én een hernieuwde introductie! 🤩

Hallo allemaal,
Ik ben Mathias, 16 jaar (in februari word ik 17 🎂) en ik woon in België 🇧🇪. Ik ben gek op musicals 🎭, gamen 🎮, pretparken 🎢 en Studio 100 (vraag me daar gerust alles over 😉). Daarnaast heb ik ADHD en ASS (autismespectrumstoornis).

Het afgelopen jaar is er veel veranderd. Waar ik me vorig jaar soms best eenzaam voelde, gaat het nu gelukkig beter 💪. Natuurlijk heb ik nog steeds mijn ups en downs 📉📈, maar ik geniet ervan om nieuwe mensen te leren kennen en leuke gesprekken te voeren 😊.

✨ Mijn interesses:

• 🎮 Gamen
  • 🎭 Musicals
  • 🎤 Studio 100
  • 🎢 Pretparken
  • … (en nog véél meer!)

🎯 Wat ik hoop te bereiken:
Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen, vooral jongeren van mijn leeftijd (online, want Nederland is toch wat ver 🗺️). Het lijkt me super om te chillen in een Discord-call, samen te gamen of gewoon gezellig te kletsen 🗨️🎧. Ik weet uit ervaring dat het niet altijd makkelijk is om via Discord nieuwe vriendschappen op te bouwen en te behouden, maar ik sta er zeker voor open!

💡 Wat ik belangrijk vind in een vriendschap:

• 🤝 Wederzijds respect
  • 💬 Elkaars mening waarderen

❗ Belangrijk om te weten:
De enige "red flags" voor mij zijn roken 🚬 en drugs 💊. Als je daarmee bezig bent, zal een vriendschap tussen ons niet werken 🙅‍♂️. Ik zeg dit om teleurstellingen te voorkomen.

Heb je dezelfde interesses of lijkt het je leuk om in contact te komen? Stuur me gerust een berichtje! 😊🎉

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen