Skip to main content

Opstartproblemen na de vakantie

• 6 januari 2025
  • 4 reacties
  • 50 × bekeken

daan_v
Forum|alt.badge.img+3

Hey hoi!

Pfoeh, ik loop er ook dit keer wederom tegenaan: opstartproblemen na de vakantie. Ik zit nu zo heerlijk in het relaxte vakantieritme dat ik het lastig vind mezelf weer ‘aan’ te krijgen voor productieve dingen als schoolwerk. 😖

Hebben jullie tips om jezelf weer te motiveren/weer in het ritme te krijgen na zo’n heerlijke chillvakantie? Ik kan ze wel gebruiken 😝🙏🏻

Groetjes, Daan :))

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 7 januari 2025

Ahhh dat herken ik zo erg. Ik probeer altijd in de laatste dagen van m’n vakantie alvast het ritme weer op te pakken ookal ben ik dan nog vrij. Dan maakt het vroege opstaan minder zwaar wanneer een normale werkweek weer begint.

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 7 januari 2025

Heel herkenbaar zat er toevallig net aan te denken om precies zo'n topic te maken😂.

Vind het gewoon super irritant dat ik elke keer weer dezelfde fout maak door niet aan het einde van de vakantie al goed voor te bereiden zodat je dus sneller in je ritme komt🫠.

Tegen de tijd dat ik weer een beetje aan alles gewend ben hebben we al tentamens😮‍💨

Ik ben dus ook heeeeel erg benieuwd naar welke tips hierbij kunnen helpen

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 30 reacties
  • 13 januari 2025
KitCat schreef:

Ahhh dat herken ik zo erg. Ik probeer altijd in de laatste dagen van m’n vakantie alvast het ritme weer op te pakken ookal ben ik dan nog vrij. Dan maakt het vroege opstaan minder zwaar wanneer een normale werkweek weer begint.

Thanks voor de tip! Ik ben daar normaal gesproken eigenlijk wat te eigenwijs voor, maar zal het misschien toch maar eens proberen. Als het helpt is het mooi meegenomen (en zo niet, ook geen ramp 😝). 

Groetjes Daan

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 30 reacties
  • 13 januari 2025
Affie schreef:

Heel herkenbaar zat er toevallig net aan te denken om precies zo'n topic te maken😂.

Vind het gewoon super irritant dat ik elke keer weer dezelfde fout maak door niet aan het einde van de vakantie al goed voor te bereiden zodat je dus sneller in je ritme komt🫠.

Tegen de tijd dat ik weer een beetje aan alles gewend ben hebben we al tentamens😮‍💨

Ik ben dus ook heeeeel erg benieuwd naar welke tips hierbij kunnen helpen

Oef, wat vervelend, slecht getimed ook zo met je tentamens.. Tja, de discipline vinden om ook daadwerkelijk je ritme bewust te fixen is best taai soms 😬

Succes ermee in ieder geval! Ik hoop dat het een beetje wil lukken. 🙏🏻

Groetjes Daan

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen