Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of iemand dit gaat lezen. Als niemand dit gaat lezen, heb ik teminste toch geprobeerd. Als je dit leest, hii, hopelijk heb je een goede dag of nacht gehad?
Okay, ookal ben ik niet goed in Nederlandse grammatica, probeer alsnog mezelf even voorstellen. Lea is niet mij echte naam, het is een nickname. Als je ooit wilt ontmoeten, dan pas zeg ik mij naam. Ik ben 20 dit jaar, wordt in de lente 21. Ik heb veel hobbies, en niet altijd veel vrijetijd. Plus, ik kan erg vergeetachtig zijn. In andere worden, het kan zijn dat ik erg laat reageer op texts, of dat ik iets vergeet. Ik ben ook autistic en heb OCD. Dus sommige dagen zijn lastiger voor mij dan andere, sorry als dat je irriteer.
Ik heb veel, misschien zelfs teveel, hobbies. Vind het leuk om creatief te zijn. Ik probeer tekenen iets vaker te doen, ookal denkt mijn hoofd dat ik er niet goed in ben. Schrijven doe ik meestal in het Engels, af en toe originele verhalen, meestal fanfics. Lezen doe ik waarschijnlijk het meeste, bijde originele boeken, en fanfics. Als je niet weet wat een fandom is, heel korte gezegd het is groep mensen die bijvoorbeeld een specifieke series, boek, games, of andere dingen, ontzettend leuk vinden. Sommige mensen maken er fan content over, andere vinden het officiële leuker dan fan content. So yeah, ik zit ook in veel fandoms.
Demon Slayer, Jujutsu Kaisen, Land Of The Lustrous, Bungou Stray Dogs, en meer, zijn anime/manga die ik leuk vind. Genshin Impact, Honkai Star Rail, en nog een paar, zijn video games die ik ook leuk vindt. Ik zou nog meer kunnen opnoemen, maar dan zou dit heel lang worden.
Meestal ben ik wel bezig met iets, dus kan laat reageren. Maar als je dit allemaal hebt kunnen lezen, je zou een privébericht naar me kunnen sturen. Teminste als je dat wilt, anders dan dat. Hopelijk heeft iedereen hier een goede dag of nacht!