Skip to main content

Bijna kerst🎄

• 11 december 2024
  • 10 reacties
  • 117 × bekeken

Theusv
Forum|alt.badge.img+3

Het is bijna Kerst! De lichtjes schitteren overal, de kerstbomen staan te pronken en de geur van warme chocolademelk en koekjes vult de lucht. De tijd van het jaar waarin we samenkomen met vrienden en familie om te genieten van de gezelligheid.

Maar de grote vraag is: Wie gaat wat leuks doen?

Misschien heb je al plannen om de kerstdagen door te brengen met een gezellig diner, een winterwandeling te maken door de stad of juist iets heel anders

Laat het vooral in de reacties weten! 

Namens mij alvast fijne feestdagen🎄🌟 Maak er een mooie tijd van, gevuld met warmte, liefde en gezelligheid.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 11 december 2024

Ik ga met de kerstdagen eten met familie en surprise doen met mijn ouders en zussen. Heb jij plannen met kerst?

Theusv
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 11 december 2024
Annemarie schreef:

Ik ga met de kerstdagen eten met familie en surprise doen met mijn ouders en zussen. Heb jij plannen met kerst?

Ja ik ga mijn verjaardag vieren, een paar dagen zelf naar het buitenland en met vrienden Oud en Nieuw vieren

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 51 reacties
  • 11 december 2024

Ik heb best een gevulde periode rond de feestdagen. 😉 Een paar dagen voor kerst heb ik een kerstdiner met vrienden die ik vanuit Join Us ken, we gaan gourmetten. Op kerstavond ga ik bij kennissen van mijn ouders eten, en 2e kerstdag heb ik weer een etentje staan. Tussen kerst en oud en nieuw ga ik twee nachten naar Valkenburg in Limburg, o.a. de kerstmarkt daar en in Maastricht bezoeken. Met oud en nieuw ben ik thuis.

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 32 reacties
  • 11 december 2024

December is voor mij altijd druk en gezellig en heb bijna geen enkel weekend vrij😅. Ik ga voor mezelf beginnen van begin tot eind december🤪. Van savonds 5 december tot 8 december ben ik wezen logeren bij mijn opa en oma. Vandaag(11 december) is mijn moeder jarig dus hebben we lekker geluncht en afgehaald bij een lekkere griek savonds. 15 december komt mijn lieve vriendinnetje/bestie naar mij toe om gezellig tijd door te brengen en bij te kletsen😊. Op 18 december komt er iemand bij mij thuis om kennis te maken voor een foto-opdracht voor die persoons portofolio. Na die week kerstactiviteiten zoals je bekende familie diners en lunches en daarna klaar voor deze maand+jaar natuurlijk(maar dat mag ook wel😅😉).

Ookal kan ik eigenlijk niet goed tegen teveel drukte in 1 maand,voor december maak ik vaak een uitzondering😊!

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 11 december 2024
Theusv schreef:
Annemarie schreef:

Ja ik ga mijn verjaardag vieren, een paar dagen zelf naar het buitenland en met vrienden Oud en Nieuw vieren

Gezellige dagen dan, veel plezier! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag :)

Theusv
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 11 december 2024
Annemarie schreef:
Theusv schreef:
Annemarie schreef:

Gezellige dagen dan, veel plezier! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag :)

Dankjewel😊

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 11 december 2024

ik heb het afgelopen maanden erg druk gehad met zowel leuke dingen maar ook mindere dingen zoals afspraken enzo. maar nu is het december en nu heb ik bijna niks. wel fijn vind ik. ik ben van plan dit jaar kerst te skippen. maar ik ga 26 december wel bij een vriend eten, maar dat is voor mij niet in de context van kerst, maar gewoon 'leuk samenkomen', zoals we vaker doen😀

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 12 december 2024

Dit wordt m’n eerste kerst samen met m’n vriend. 😍
We vieren het half bij mij en half bij hem, echt super veel zin in, maar ook een beetje spannend. 😅

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 13 december 2024

Ik geef persoonlijk niet super veel om kerst dus ik ga gewoon werken en brunchen met mijn familie :) 

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Ik ga eerste kerstdag uit eten met mijn vader, moeder, jongere broer, jongere zus en hun aanhang.

Tweede kerstdag ga ik alleen doorbrengen met mijn vader en moeder want mijn jongere broer is dan bij z'n vriendin en mijn jongere zus bij d'r vriend. Ik ga dan waarschijnlijk Baldur's Gate 3 spelen ofzo denk ik.

Ergens tijdens kerst willen we ook nog een kerstontbijt/brunch doen thuis.

Daarnaast heeft iedereen heeft cadeaus voor elkaar gekocht.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen