Skip to main content

het grote songfestival

• 9 december 2024
  • 4 reacties
  • 106 × bekeken

Liess
Forum|alt.badge.img+1

Hiii, Ik ben nieuw hierzoo omdat ik me best eenzaam voel en soms get idee heb dat uiterlijk tegenwoordig een ding is maar dat vind ik niet 

Maar vraagje wie lijk hey leuk om iets te doen en iemand tegelijkertijd te leren kennen 

Zou zo graag naat het grote songfestival concert willen heb 4x kaartjes gewonnen dus wie wilt:)

17 december 2024

Dit evenement is geweest en daarom is dit topic gesloten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Morze72
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 9 december 2024

Hey Hey,

Wat leuk dat je hier over iets plaatst, ik ken het eerlijk gezegd niet.

ik dacht eigenlijk dat je het over het eurovisie songfestival ging hebben.

wat houd het grote songfestival in?

Liess
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 11 december 2024
Morze72 schreef:

Hey Hey,

Wat leuk dat je hier over iets plaatst, ik ken het eerlijk gezegd niet.

ik dacht eigenlijk dat je het over het eurovisie songfestival ging hebben.

wat houd het grote songfestival in?

Is een concert met allemaal esc deelnemers dus eurovisie die afgelopen jaren er aan meegedaan hebben, denk aan loreen etc

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 16 december 2024
Liess schreef:

Hiii, Ik ben nieuw hierzoo omdat ik me best eenzaam voel en soms get idee heb dat uiterlijk tegenwoordig een ding is maar dat vind ik niet 

Maar vraagje wie lijk hey leuk om iets te doen en iemand tegelijkertijd te leren kennen 

Zou zo graag naat het grote songfestival concert willen heb 4x kaartjes gewonnen dus wie wilt:)

Wat leuk ik heb wel interesse 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 17 december 2024

Dit evenement is geweest en daarom is dit topic gesloten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen