Skip to main content

Hoe zijn jullie achter Join us Gekomen

• 3 december 2024
  • 7 reacties
  • 78 × bekeken

Morze72
Forum|alt.badge.img+2

Hey Hey,

Tweede bericht van vandaag alweer, heb een actieve bui :)

Hoe zijn jullie ooit achter join us gekomen? Vooral voor de wat nieuwere mensen, ik loop hier stage en ik vind het heel intressant om erachter te komen hoe jullie hier terecht zijn gekomen.

Dit doe ik vanuit persoonlijke intresse en ik ben gewoon erg nieuwschierig naar hoe dit bevalt.

Ik vind deze community zelf best gezellig maar ik denk snel dat het misschien nog wat eng is om iets over jezelf te vertellen tegen anonieme mensen.

7 reacties

Liona1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 25 reacties
  • 3 december 2024

Heei,

Ik ben door mijn ex aantal jaar geleden hier terrecht gekomen. Hij is hier ook vrijwilliger. Denk als ik het van hem niet wist dat ik ook nooit achter Join Us was gekomen.

Groetjes,

Liona

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 33 reacties
  • 3 december 2024

Ik ben sins februari dit jaar hier op de comunity. Ik had een maatje bij humanitas van augustus tot februari zegmaar. Na dat traject mag je 2 jaar niet op de wachtlijst voor een nieuw maatje ivm andere het ook gunnen☹️. Die hoofdpersoon van humanitas heeft mij toen dit aangeraden samen met het online traject van join us. Zo gezegt zo gedaan. Nu in bijna 10 maanden tijd veel mensen leren kennen op deze comunity(sommige spreek ik nogsteeds en sommige vervaagde naar loop van tijd), heb ik mensen leren kennen via het online traject waar ik ook spelletjes soms nog mee speel bij iemand thuis(of appcontact) en heb ik al met 2 mensen mogen afspreken (van de comunity) die speciaal voor mij dan naar mij toe kwamen ivm gezondheid💗. Ik snap wat je zegt met angst voor nieuwe mensen,maar ik zie het als een kans om met een schone lijn te beginnen. Mensen reageren op topics omdat dat hun leuk lijkt niet om mensen af te kraken😊! Ik ben nogsteeds dankbaar voor die 2 personen die naar mij toe zijn gekomen toen voor afspreken in mijn stad,ondanks de wat verdere afstand! Iedereen mag zichzelf zijn en iedereen is uniek. Dat is ook grote reden dat ik nogsteeds hier zit ondanks dat ik nu redelijk voorzien ben van contacten👍🏻

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 3 december 2024
Daanchocola schreef:

Ik ben sins februari dit jaar hier op de comunity. Ik had een maatje bij humanitas van augustus tot februari zegmaar. Na dat traject mag je 2 jaar niet op de wachtlijst voor een nieuw maatje ivm andere het ook gunnen☹️. Die hoofdpersoon van humanitas heeft mij toen dit aangeraden samen met het online traject van join us. Zo gezegt zo gedaan. Nu in bijna 10 maanden tijd veel mensen leren kennen op deze comunity(sommige spreek ik nogsteeds en sommige vervaagde naar loop van tijd), heb ik mensen leren kennen via het online traject waar ik ook spelletjes soms nog mee speel bij iemand thuis(of appcontact) en heb ik al met 2 mensen mogen afspreken (van de comunity) die speciaal voor mij dan naar mij toe kwamen ivm gezondheid💗. Ik snap wat je zegt met angst voor nieuwe mensen,maar ik zie het als een kans om met een schone lijn te beginnen. Mensen reageren op topics omdat dat hun leuk lijkt niet om mensen af te kraken😊! Ik ben nogsteeds dankbaar voor die 2 personen die naar mij toe zijn gekomen toen voor afspreken in mijn stad,ondanks de wat verdere afstand! Iedereen mag zichzelf zijn en iedereen is uniek. Dat is ook grote reden dat ik nogsteeds hier zit ondanks dat ik nu redelijk voorzien ben van contacten👍🏻

Wat fijn om te horen dat je het zo leuk hebt op de community :D

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 33 reacties
  • 3 december 2024
Eva011 schreef:
Daanchocola schreef:

Ben ook heel blij dat ik het aangegaan ben. Vaste vriendinnen zijn nu van 5 die ik gewoon altijd kon appen naar 3. Niet heel erg,maar 1 van de 3 reageert vaak pas paar uur later,1 reageert meestal 2 dagen later als het niet spoed is en 1 spreek ik vaak 1 keer per week als ik massel heb(soms dus maar 1 keer per 2/3 weken). Nu is het gewoon als ik iemand wil spreken kan ik in discord join us opzoeken en mensen prive berichten/bellen die dat leuk vinden :)).

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 3 december 2024
Daanchocola schreef:
Eva011 schreef:
Daanchocola schreef:

Ben ook heel blij dat ik het aangegaan ben. Vaste vriendinnen zijn nu van 5 die ik gewoon altijd kon appen naar 3. Niet heel erg,maar 1 van de 3 reageert vaak pas paar uur later,1 reageert meestal 2 dagen later als het niet spoed is en 1 spreek ik vaak 1 keer per week als ik massel heb(soms dus maar 1 keer per 2/3 weken). Nu is het gewoon als ik iemand wil spreken kan ik in discord join us opzoeken en mensen prive berichten/bellen die dat leuk vinden :)).

Dat is idd wel fijn ja, vooral als er iets is wat snel opgelost moet worden kan ik het me voorstellen dat zulke late reacties niet handig zijn. Fijn dat je hier mensen hebt die je op dat soort momenten kunnen helpen 😊

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 124 reacties
  • 3 december 2024

ja ik heb het saaiste antwoord ooit:

google

Morze72
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Moderator
  • 23 reacties
  • 6 december 2024
Mace schreef:

ja ik heb het saaiste antwoord ooit:

google

maar ook dat is wel een goeie manier om er achter te komen denk ik :)

als mensen googlen op bijvoorbeeld eenzaamheid en een plek voor eenzamen en dan join us krijgen te zien, dan ben ik wel blij dat het werkt in ieder geval hahaha

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen