Skip to main content

Sara, 23, Limburg

• 24 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 337 × bekeken

Daisy Springs
Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen! Mijn naam is Sara, ik ben 23 jaar en ik kom uit Zuid-Limburg. Ik heb nogal wat lieve mensen hier ontmoet en ik sta open voor meer contacten :) Ik word beschreven als een kalme en lieve vrouw, kan nogal wat introvert zijn maar ik werk er actief aan om er in mijn sociale leven een gezond balans in te vinden.

Ik ben gek op muziek, vooral rock en metal. Ik speel graag elektrische gitaar, ik oefen basgitaar (op basisniveau) en drummen (ook op basisniveau). Ik wandel graag, de natuur geeft mij veel rust. Ik koop soms ook CD's en ik ben gek op klassieke horror (Dracula, Frankenstein, Mummy etc.)

Ik zoek iemand waar ik een gezellig praatje mee kan hebben en mee op stap kan gaan. Liever niet iemand aan de andere kant van Nederland, omdat elkaar fysiek spreken wat moeilijker gaat zijn. Als je interesse hebt, stuur me een bericht :)

5 reacties

Mitchellvandenbosch
Forum|alt.badge.img+2

Het Sara,

ik heb je een privé berichtje gestuurd. Ik ben Mitchell, kom uit Maastricht en ben 28 jaar. Ik vind het moeilijk om vrienden te maken, het lijkt me heel leuk om met je in contact te komen/te praten met je. Uitgaan alleen vind ik moeilijk, maar als het praten goed gaat zou ik best wel eens mee uit willen gaan. 
laat me gerust wat weten

vriendelijke groet

Mitchell

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 22 december 2024

Hoi Sara,

Ik heb je een prive berichtje gestuurd. Ik ben Natasja, 27 jaar en kom uit midden limburg (tussen Roermond en Sittard). Lijkt me leuk om in contact te komen.

Groetjes, Natasja

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 23 reacties
  • 23 december 2024

Hey Sara 

ik kom vanuit Weert en wandel ook veel heb wel interesse ik ben trouwens Sanne ook 23 jaar maar waar uit zuid Limburg kom je 

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 7 februari 2025

hoihoi, ik ben Amara. 22 jaar en kom ook uit zuid-limburg. mocht je een keer zin hebben in een praatje, let me know!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 16 februari 2025

Kijk chat 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen