Skip to main content

Mannelijke vriendschappen gezocht

• 18 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 237 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hi daar!

Hier een 27 jarige jongen die het leuk zou vinden om nieuwe mannelijke vriendschappen op te bouwen! Ik heb een vriend en hele leuke vriendinnen. Voor ik uit de kast kwam jaren geleden, had ik best een paar fijne mannelijke vriendschappen. Helaas zijn die vriendschappen er niet meer. Over het algemeen merk ik dat ik makkelijker vriendschappen met vrouwen sluit. Ook omdat ik me richting hetero jongens vaak wat onzeker voel, vooral door het pesten en het feit dat vriendschapen werden verbroken door mijn comming out. Vriendinnen zijn heel leuk, maar ik merk soms ook de behoefte aan een mannelijke beste vriend! Ouwehoeren, goede diepgaande gesprekken, er voor elkaar zijn, elkaar goed kennen en op elkaar kunnen bouwen etc. 

Ik omschrijf mezelf vaak als sociaal, extravert en gevoelig. Ik hou van bioscoopbezoekjes, kerst, bittergarnituur en muziek luisteren. Ook ga ik graag naar het theater. Ik ben niet echt sportief, maar geniet wel van bankhangen, series kijken, spelletjes doen en goede diepgaande gesprekken. Ik heb interesse in zelfontwikkeling. Zo ben ik zelf sinds kort in therapie om lastige dingen van vroeger een plekje te geven, ik zou het tof vinden dat er ruimte is om met elkaar te praten over zulke thema’s! Als vriend ben ik iemand die veel energie steekt in een vriendschap, interesse toont en waardering uitspreekt. Nou een heel verhaal alweer haha. Kort samengevat: ik zoek een goede vriend, een maatje met wie ik een waardevolle vriendschap kan opbouwen! 

Denk je na het lezen van dit bericht: hey, dat klinkt tof! Stuur mij dan een berichtje :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 19 oktober 2024

Hoi @Yingse, welkom op de community, hopelijk vind je hier waar je naar opzoek bent!

P.s ik heb je andere topic verwijderd. Gedupliceerde topics zijn helaas niet toegestaan. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 19 oktober 2024

Hoi Yingse,

In welke provincie woon je als ik vragen mag? Leuke introductie hoor! Alleen als je echt ver weg van elkaar woont, is het altijd lastig om echt een goede, diepgaande vriendschap op te bouwen vindt ik.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 28 november 2024

😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen