Skip to main content

Bumblebee 20 jaar omgeving Apeldoorn

• 15 februari 2022
  • 4 reacties
  • 103 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey iedereen! Mijn nickname is bumblebee en ik ben 20 jaar. Ik woon in Apeldoorn. Omdat ik op dit moment een tussenjaar heb, heb ik redelijk wat tijd over. Daarom lijkt het mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Dus stuur mij gerust een berichtje ! :) Ik vind het leuk om te shoppen, terrasje en uit te gaan.

Vorig jaar heb ik mijn opleiding mediavormgeving behaald. Volgend school jaar ga ik waarschijnlijk cmd doen.

In mijn vrij tijd speel ik soms gitaar en ben op dit moment ook een liedje aan het leren op de piano. Ook probeer ik regelmatig naar de sportschool te gaan. Af en toe kijk ik een serie, nu ben ik Euphoria aan het kijken :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 15 februari 2022

Welkom @Bumblebee in de community!

Je bent al aardig goed bezig, mijn complimenten!

Even Apeldoorn bellen :p.

Wat voor muziek vind je leuk voor het uitgaan?

Ik hoor veel verhalen over Euphoria; is het een aanrader?

Groetjes,

Anwar

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 16 februari 2022

Welkom Bumblebee!

Bumblebee schreef:

ben op dit moment ook een liedje aan het leren op de piano.

Welk liedje ben je aan het leren?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 16 februari 2022
Koolvis schreef:

Welkom Bumblebee!

Bumblebee schreef:

ben op dit moment ook een liedje aan het leren op de piano.

Welk liedje ben je aan het leren?

Read all about it van emeli Sande

Rochella
  • 504 reacties
  • 5 maart 2022

Hey Bumblebee!

Welkom op de community! Leuk dat je je voorstelt :blush:

Hoe gaat het met het aanleren van het liedje? Kun je het inmiddels al spelen? Of ben je aan een ander liedje begonnen? :blush:

Er is een groep op Join Us voor de muzikanten onder ons, je kunt deze hier vinden; https://community.join-us.nu/groups/join-us-band-72 ​​​​​

Veel plezier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen