Skip to main content

Leuk mensen om wat dingen mee te doen :)

• 2 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 194 × bekeken

Femm
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 3 reacties

Hoi! Ik ben Femke ik woon nu in Groningen maar ik vind reizen niet zo erg. Ik ben 17 jaar en ik zoek wat contacten omdat ik al 3 jaar niet naar school ga en dat soms wat moeilijk is met nieuwe mensen ontmoeten. Ik ben best sociaal maar ik ben ook wel veel gepest vooral door meiden dus ik zal het wel eng vinden en misschien eerst even moeten aanvoelen voordat ik mezelf helemaal durf te laten zien :) 

ik vind het ook super leuk om naar andere mensen hun verhaal te luisteren! En ben ook geïnteresseerd om nog te beginnen bij een dansgroep en alles met beauty en fashion vind ik erg leuk! Heeel veel dingen ben ik wel voor in :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Joyccee
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 2 oktober 2024

Hey femke, ik ben super geïnteresseerd als je wil kan je me op discord benaderen of hierop of op whatsapp. 

mijn discord is: _irehsfavstan_

ik zie je reactie tegemoet :) 

groetjes, joyce

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 2 oktober 2024

Ik heb je een prive bericht gestuurd femke hoop dat het niet erg is

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 3 oktober 2024

Hey Femke. Ik kom ook uit de omgeving van Groningen. Je mag me gerust een berichtje sturen :)

Forum|alt.badge.img+3

Hee Femke. Stuur mij ook gerust een berichtje misschien helpt dat wat en anders stuur ik jouw wel een berichtje als dat kan/mag.

En mocht je discord hebben dit is mijn discordnaam: ravenwarrior007

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen