Hallo allemaal mijn naam is Hidde ik kom uit IJsselmuiden dat ligt in Overijssel dichtbij Zwolle ik ben al best een lange tijd eenzaam ik heb eigenlijk geen vrienden en schaam me daar soms wel eens voor ik zou graag weer echte vriendschappen willen hebben om in het echt leuke dingen te kunnen doen met mensen zoals naar de bioscoop tras pakken voetballen of gewoon een leuke film kijken ik heb een rustige persoonlijkheid mijn hobby is op dit moment vooral gamen ik heb een lange tijd gevoetbald maar door een knie blessure/operatie ben ik daar nu al 2 jaar mee gestopt wel vindt ik het leuk omdat te doen als gewoon vermaak ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld van me hebben gekregen als iemand het leuk vindt om een keer wat te doen zie ik graag een privé berichtje of een bericht hier tegemoet ik moet wel zeggen dat ik het altijd spannend vindt om nieuwe contacten te maken daarom heb ik bij de eerste keer dat ik hier een topic plaatsen ook helaas geen actie ondernomen maar ik wil dat nu graag wel doen
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.