Skip to main content

Voorstellen Hidde B omgeving Overijssel

• 27 september 2024
  • 2 reacties
  • 166 × bekeken

Hidde B
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal mijn naam is Hidde ik kom uit IJsselmuiden dat ligt in Overijssel dichtbij Zwolle ik ben al best een lange tijd eenzaam ik heb eigenlijk geen vrienden en schaam me daar soms wel eens voor ik zou graag weer echte vriendschappen willen hebben om in het echt leuke dingen te kunnen doen met mensen zoals naar de bioscoop tras pakken voetballen of gewoon een leuke film kijken ik heb een rustige persoonlijkheid mijn hobby is op dit moment vooral gamen ik heb een lange tijd gevoetbald maar door een knie blessure/operatie  ben ik daar nu al 2 jaar mee gestopt wel vindt ik het leuk omdat te doen als gewoon vermaak ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld van me hebben gekregen als iemand het leuk vindt om een keer wat te doen zie ik graag een privé berichtje of een bericht hier tegemoet ik moet wel zeggen dat ik het altijd spannend vindt om nieuwe contacten te maken daarom heb ik bij de eerste keer dat ik hier een topic plaatsen ook helaas geen actie ondernomen maar ik wil dat nu graag wel doen 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 27 september 2024

Als je keer iets wil doen laat maar weten en als je playstation 5 gamer bent wil ik wel eens samen gamen , groet Jeffrey 

MelonLord
  • 28 september 2024

Hey hoi,
Ik wil best graag wat met je gamen. Ik game ook vaak met andere mensen en misschien kan je ons ook wel joinen als je dat wilt :). Mijn discord staat in mijn signature dus je kan me adden als je wilt!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen