Skip to main content

Activiteit Utrecht

• 25 september 2024
  • 2 reacties
  • 174 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! Sinds kort woon ik in Utrecht en tot nu toe heb ik hier nog niet zoveel mensen ontmoet. Zijn er meiden die het leuk lijken om samen iets leuks te ondernemen, zoals bordspelletjes spelen, wandelen, thee/koffie drinken in een restaurantje? Stuur gerust een berichtje! 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 4 november 2024

Heee Maud,

Klinkt leuk! Ik woon zelf in Leiden, maar met de trein is dat goed te doen. Een klein beetje over mezelf: ik ben 25, hou van sporten en wandelen, lezen, de natuur en muziek. Ook vind ik bordspellen heel leuk om te doen 😊.

Ik hoor het wel van je, misschien zijn er ook nog anderen die het leuk lijken om iets te ondernemen?

Raji
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 5 november 2024

Hee lijkt mij ook wel leukk 

ik ben Raj 19 jaar (dus wel wat jonger hahaha) en kom uit den haag mijn hobby's zijn voetballen afspreken films/series kijken koken sporten en muziek luisteren 

Groetjes Raj

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen